Cluben borde naturligtvis haft ledning med minst ett par mål efter första. Det är för ineffektivt i laget.
Tycker lite synd om Calle Gunnarsson. Måste varit snö på isen, för notera hur han tror att han har med sig pucken i dragningen. Sååå slarvig är han inte, så han måste "skottat" med klubban. Och till Kallio av alla människor... Iofs tycker jag inte Stana är så där ruskigt bra på att ta hand om frilägen, men det är ett vasst avslut och jag tycker inte man kan lasta Stana för det och inte heller för Frölundas första mål. Tvärtom så tycker jag Stana gör ett par riktigt svettiga räddningar, även om det blir lite för många farliga returer.
Ahonen i Frölunda var bra, men Cluben var som sagt också ineffektiva till förbannelse.
Notera att "våga skjuta"-ramsan uppenbarligen är en sanning. Två tunga skott som går på mål, retur och smack!
Skoj att Calle fick revanschera sig genom sin läckra assist. Den hade till och med jag gjort mål på.
Jag har svårt att se det här som en förlorad poäng med tanke på hur det sett ut på sistone. Visst, mer effektivt och vi hade fått alla 3 poängen. Tror ändå att suddensegern idag gjorde gott för grabbarnas självförtroende. Och handen på hjärtat, matcher mot Färjestad och Frölunda är inte precis "hämtpoäng". Jag krävde 6 poäng den här veckan. Nu räknar jag med 8.