Robask >>
Då kan man alltså skriva om vadsomhelst i vilken tråd som helst? Då behöver man alltså inte skapa fler trådar utan vi kan snacka Frölundas kvalserieplats i samma tråd som Djurgårdsmatchen, eller hur HV spelade i Lördags under densamma?
I det här fallet finns det många trådar som handlar om klacken i Linköping, ska det generellt nämnas något om den så gör inlägget ett bättre syfte där. Han har rätt till sin åsikt och han får gärna skriva den för min del, men på ett bättre ställe. Exempelvis i "Ståplats Curva Nord 2006/07" eller "Hur tar vi WL (o läktarkulturen i LKPG) framåt?". Där gör inlägget bättre syfte än att ta upp läktarinsatsen mot Malmö i en tråd som tar upp en match - mot Djurgården..
Självkritik? För vadå? Håller man sig till reglerna så har man ingen anledning att kritisera sig själv.
Jag citerar från tråden som tar upp reglerna som gäller i Hockeybulletinen (vilket tyvärr allt för få personer verkligen läser innan dom börjar debattera):
Håll dig till ämnet, och placera din nya tråd i rätt kategori. Ta dig tid att läs diskussionerna innan en ny tråd öppnas. Kanske finns det redan en tråd om det du vill diskutera.
Reglerna för forumet säger alltså att man ska hålla sig till trådens ämne och rätt inlägg i rätt kategori.
Med andra ord - vad du tycker om det är helt orelevant.
Som Moderator ska man se till att saker och ting följs på forumet. Är det taskig attityd att se till att dom uppsatta reglerna följs - både av sig själv och av andra - så vet inte jag vad bra attityd är.