knasboll Hittade ingen av de gamla trådarna som diskuterar AB:s årliga(?) bedömning av hockeyklackarna, så jag kände mig tvingad att starta en ny. 7. Linköping Snitt: 7 101. Arena: Cloetta Center. Kapacitet: 8 500. Beläggning: 84% â€Cluben (klapp, klapp)†är kanske inte den mest moderna ramsan, men den funkar i Cloetta Center och speciellt när gamla gardet från Stångebro kraftsamlar. Linköpings fans stöttar sitt lag helt ok, men hånar motståndarna för mycket för att få bra betyg.
Fäldt Det var det sämsta jag läst! "betyget dras ned för de många huliganerna i North Power." Farliga sheleftyou :shock: "Trist att Färjestads fans vill slåss hela tiden. Supertrist. " Vågar inte gå på fler matcher nu :wink:
Qvintus Stämmer ju in på beskriven av Linköping, dock inte sagt att det var dåligt. Är ju fortfarande gamla gardet som lyfter läktarna när dom väl är där !! Annars är ju ståplats riktigt dålig TYVÄRR !!
QPR Ubbii wroteapanjokko wrotevem bryr sig om va aftonbladet tycker? Word! Nevermind the bollocks Skiter också i vad en tidning skriver. Men let´s face i´t draget är inte bra. Tyvärr................ Fast man hoppas på att det någon gång kommer tillbaks. Det spelades bättre boll på Gunnar Nordals tid. Det spelades bättre boll innan dom unga tog vid................
robask Har hört att LHC har näst bäst publiksnitt efter Frölunda så där har dom räknat fel på något sätt. Aftonbladet känns inte som någon källa att lita på.
Moridin robask wroteHar hört att LHC har näst bäst publiksnitt efter Frölunda så där har dom räknat fel på något sätt. Aftonbladet känns inte som någon källa att lita på. Publiksnitt och publikstöd är 2 olika saker. En publik på 5 000 kan skapa bättre stämning än en på 8 000, antalet som sjunger, akustik i arenan m.m. påverkar så man kan inte bara se till publiksiffran.
addewl Moridin wroterobask wroteHar hört att LHC har näst bäst publiksnitt efter Frölunda så där har dom räknat fel på något sätt. Aftonbladet känns inte som någon källa att lita på. Publiksnitt och publikstöd är 2 olika saker. En publik på 5 000 kan skapa bättre stämning än en på 8 000, antalet som sjunger, akustik i arenan m.m. påverkar så man kan inte bara se till publiksiffran. stämmer.