Kul att se J Fransson som var en injektion tyvärr lite små marginaler ibland men läcker pass till Pajen.
Vad håller du på med pajen när du filmar efter tacklingen det är sånt som förstör mer än tacklarna. Hur ska domarna veta hur dom ska dömma när man spelar skadad. För fan stå upp som en man!! (Tacklingen var inte snygg men inte så farlig som man vill få det till)
Tyvärr vinner man inga matcher när man inte kan ta fighten framför mål. Man kan inte spela fram till öppet mål hela tiden även fast vår övervärderade första line verkar tro det.
Vad ska man göra för att förtjäna speltid i dagens LHC? Jag förstår inget!
Såg att Z fick spela med Pajen o Emmis i slutet och vilken skillnad mot den iskalla Tim. Mera sånt.
- Junland tycker jag blir bättre och får alldeles för mycket skit på detta forum.
Surovy briljerar men har ingen lekkamrat.
Pajen är läcker med puck tyvärr fastnar den där alldeles för länge
J Fransson, Melichar, Ivan, Stana, och Z får godkänt av mig.
-
Emvall är inte bra likaså Tim. Musse är inte så jobbig som jag vill att han ska vara. Weinhandel håller i för mycket innan avsluten kommer. Tony måste ha fri is för att vara bra annars är han medelmåttig, Blomdahl får inte visa upp sig precis som bombom Matte C. Calle är OK men åt minus hållet. Pihl kan ju inte slå en pass. Jocke o Staal kräver jag mer av.
Sen undrar man ju hur HV kan ta med så mycket nytt folk när folk saknas när vi inte ens kan ta med 1 som bara fått klä om (Bozic)? Trodde vi hade ett bra juniorlag men då får ju inte stjärnorna spela 25min och skylla på att dom är trötta när det går trögt.