just de
Jag tror inte det var vid 0-1-målet som han blev av med pucken. Han var visserligen i högsta grad delaktig i det målet, men det var samtidigt bra gjort av Tampas forwards.
Däremot var det en annan situation när han var på väg ur egen zon efter sargen och letade passningsalternativ uppåt. Jag tror han hade missat att det var en motståndarforward kvar i zonen och han kom upp bakom Mange och lyfte Manges klubba. Mange höll på att tappa pucken men fick ändå tag på den till slut. Det såg lite slött ut från Manges sida i den situationen, men det är nog ingen fara för framtiden.
--
Som sagt, Florida låg under med 2-4 när det bara var några få minuter kvar och Mange fick "sträckspela". Först assist till 3-4 och det var inte långt ifrån att det blev ytterligare ett assist för Mange till 4-4 när Florida hade plockat målisen.
Jag tycker ändå att det var en mycket bra match av Mange. De två enda "felen" Mange gjorde var de jag nämnde ovan. Annars spelade han mycket stabilt och med bättre självförtroende än man sett på länge...