robask Efter en dålig match mot Mora. Så är det nu dax att möta ett något bättre lag än Mora jo SSK. Hoppas det betydligt mer drag på läktarna än var der var idag mot Mora. Jag tror och hoppas att vi gör en bättre match mot SSK och det blir 3-2 till Clubens favör. Fransson i mål tack Hur tror ni att det går?
smocken_jesus solklar seger både på läktarn och på isen täljepacket kommer inte ens att höras 8) tippar på 0-4 och en händelserik match på läktarn iaf :lol:
LKPG Tror faktiskt att Cluben rycker upp sig och slår SSK med 4-3 efter ett massivt läktarstöd från båda håll.. Det här är matchen många längtat efter hela säsongen, nu jävlar ska vi föra liv på läktarn! FORZA CLUBEN! KROSSA TÄLJE!
Fäldt Tror på 4-2 till cluben, vi leder med 3-2 och dom plockar målvakten och Jocke Eriksson sätter 4-2 i öppen bur! självklart sjunger vi ut packet fullständigt!! så jävla laddad inför det här, längtar!!!
mr mister Tyvärr gött fölk. 5-1 till Tälje. Sista målet i tom bur. Kommer vara på plats för att se eländet. Södertälje går emot slutspel sedan Stefan Persson kommit dit.
danme mr mister wroteSödertälje går emot slutspel sedan Stefan Persson kommit dit. Pettersson gissar jag att du menar...? :wink:
smocken_jesus mr mister wroteTyvärr gött fölk. 5-1 till Tälje. Sista målet i tom bur. Tror inte att janne skulle ta ut målvakten när man ligger under med 3 mål men det är vad jag tror
Earplug Det kommer bli en jämn tillställning som vanligt mot tälje och antagligen skithockey också. Hoppas att vi kan köra över dom ordentligt en gång för alla men chansen att det händer mot packet är liten. På läktarhåll, mja återstår att se! Om folk ger fan i att supa ner sig totalt så kanske det kan gå bra! FORZA
Firsov Tror faktiskt att de tar sig i kragen och lämnar handväskorna hemma. Hoppas de fått den utskällning de förtjänar efter senaste matchen och kommer ut med en bättre inställning än de visade mot Mora. ska vi säga 2-4 och sista i öppen kasse! :lol:
Mathias Jag är pessimistisk. De fortsätter med att inte bry sig tillräckligt och vaknar inte förrän Södertälje gör 4-0 i mitten av andra perioden. Som vanligt är det för sent då och vi förlorar med 6-2.
Hellraiser Jag är också pessimist. Alla längtar och är taggade. Murphys lag säger då att det går åt helvete. Hoppas på vinst. Men jag tror tyvärr inte på det. Då ska de fan hänga första pucken tidigt för att sedan kunna spela ut. De senaste gångerna jag varit på plats i förorten så har det blivit mål rätt tidigt. Tyvärr är det ofta SSK som nätat....... Kom igen Cluben!
Tobbe901 Som Earplug skriver tror jag det kan bli betydligt bättre drag om inte alla super sig dyngraka på vägen upp till förorten, spara lite till hemvägen och fira segern är mitt förslag! Sjung högt - Sjung Cluben!
Heldragna Djkarlsson wroteCluben vinner med 3 - 0 och Jocke Eriksson gör alla målen..Våran match slutar väl ca 17.30 o finalen börjar väl kl 20.00?
Earplug Rundar av med ett par glas rött ikväll och ser man fram emot morgondagens batalj. Tagga till nu och ÖS imorgon allah som ska med. Nu kör vi över skiten!! White City Boys vare ja 8)
robask Imorgon blir det hockey för hela slanten först upp til tälge. Sedan hem för att följa juniorerna i final på tve. Man är ganska laddad inför imorgon om man säger så!