Stuward Tror på 4-0 till Cluben. Förstakedjan trampar igång ordentligt igen och gör några poäng och Stana vill inte vara sämre än Fransson så han spikar igen och håller nollan. :wink:
[raderad] Härligt med denna match, som man har väntat på det här. Man har minnen ifrån förra årets BITD och iår vad man hört lär det ju bli mycket bättre. Så skulle vi förlora kampen på läktaren så är det något stort under som ska ske. Tror det ändå kommer bli en hård tillställning på isen men vi tar bonuspoängen efter Suden death.
MagnuM Min första match i CC på år och dar (känns det som, men någon gång under förra säsongen..) Ska bli grymt jävla fint att återuppleva lite gammal stämning från den gamla goda tiden. Man har ju saknat Stångebrokänslan under alla år som man har stått och kämpat i motvind i CC. Imorgon kommer hela LKPG få känna att det var bättre förr!! Forza Forza!! // MagnuM
Heldragna Qvintus wroteHeldragna wroteQvintus wrote Hoppas verkligen ni i tifo gruppen gör detta tifo storslaget, annat vore skam i mina ögon. Samla in cash under matchen är nog inga större bekymmer en sådan kväll. Klockan tickar in den stora kvällen...Vad ger dig rätten att kräva folk på idiellt arbete? Tifogruppen har skött sig exemplariskt så här långt o om de skulle vara så att de av tidsbrist inte skulle kunna fixa ett bra tifo till en sådan här sammankomst så är det så o inget att göra åt. Nu vet jag att det blir Tifo vilket de själva också har sagt här på Bullen , därför tycker jag att din komentar var ännu dummare. Tar du dig ton också ? Jag läste också att det skulle bli tifo, och då skrev jag inlägget "HOPPAS" För det skulle sitta jävligt fint med ett storlaget tifo denna afton, då vi har hungriga röster på plats. Och jag vet också att killarna lägger ner enormt mycket tid på det dom gör, inget annat sagt. Och jag har inte påpekat att dom gjort något dåligt tifo innan så varför dra upp det ? Och denna kväll är väll riktigt bra för att samla in cash också ! Sen behöver man inte ta allt svart på vitt tror inte jag går besviken därifrån även om endast en flagga är uppe. Var det bra så Heldragna eller var det något mer ?Nae! Det var det väl inte. Det ända jag inte gillade var ordet skam i sammanhanget men jag förstår nu att du menar inte riktigt så så det är väl ok! Nu är det BITD party dax om 2 timmar!
Ahlberg Sitter med några kalla öl i en bensindunk redan nu och gör mig redo som fan här. Tipsetfrån Ahlberg denna kväll är 4-2 till cluben! Nyström hälsar att han tror på clubentorsk men vi försöker ignorera det här! Ett år kvar till nästa storsamling så det är bara att njuta fullt ut nu!
lkpg__ robask wrotejag tror på en jämn match som klubben tar hem med 3-2. mårtensson X:2 samt ett mål av Musse Vill inte låta petig men det är Cluben och inget annat! Jag hoppas att det kommer lite folk från Karlstad. Vore lite roligt med motstånd på läktaren!
robask lkpg__ wroterobask wrotejag tror på en jämn match som klubben tar hem med 3-2. mårtensson X:2 samt ett mål av Musse Vill inte låta petig men det är Cluben och inget annat! Jag hoppas att det kommer lite folk från Karlstad. Vore lite roligt med motstånd på läktaren! Sådär nu är det ändrat är du nöjd nu?
X-(:)-X-y Snart dags. Men har en ståplatsbiljett till övers då en har hoppat av, förmodligen pga sinnessjukdom? PM om ni vill köpa, först till kvarn SÃ…LD - - -- - Nu blir det fullsatt
lkpg__ robask wrotelkpg__ wroterobask wrotejag tror på en jämn match som klubben tar hem med 3-2. mårtensson X:2 samt ett mål av Musse Vill inte låta petig men det är Cluben och inget annat! Jag hoppas att det kommer lite folk från Karlstad. Vore lite roligt med motstånd på läktaren! Sådär nu är det ändrat är du nöjd nu? Ja! 8)
Magnusson För oss som tyvärr inte kan vara pü plats vore det välkommet om det dök upp nan streaming fran kvällens drabbning. Nan som har en länk till det där streaming-forumet?
Rame Ace wroteGunnarsson ät magsjuk och Surovy har en handinflammation... Jag tyckte han sa TANDinflammation, men iofs är jag nyvaken haha 😃 Fyfan, 2-0 till Färjestad 🙁 Kom igen LHC!