Tänkte att vi borde dra upp en tråd om denna resa, som bör bli årets bästa?, nu när det snart är dags.
Enligt WL`s Hemsida har de bara 150 platser? Jag hopppas verkligen inte detta stämmer eller? Känns tråkigt om vi bara får iväg 3 bussar.
Vi får automatiskt max 150 platser till varje bortamatch. Därefter får vi ansöka om fler biljetter. I nuläget har vi bara 150 och det är snart fullt.
Gör som DIF gjorde mot oss och köp platser runtomkring.
Från whitelions.se
Nytt för den här resan är att vi även fixar transport i form av buss till dig som fixar egna sittplatsbiljetter. Priset för bussen är 100 kr. Köp era sittplatser på sektion G eller E, www.ticnet.se Vill ni ha en plats på någon av bussarna hör av en till Daniel Jonstad 0704-062812 eller anmäl dig vid White Lions bordet under hemmamatcherna. (Inget krav på medlemskap om du fixar biljetten själv) Vill du inte åka buss, åk bil, det spelar ingen roll hur du tar dig dit bara du är där!! Alla ska med!
Nytt för den här resan är att vi även fixar transport i form av buss till dig som fixar egna sittplatsbiljetter. Priset för bussen är 100 kr. Köp era sittplatser på sektion G eller E, www.ticnet.se Vill ni ha en plats på någon av bussarna hör av en till Daniel Jonstad 0704-062812 eller anmäl dig vid White Lions bordet under hemmamatcherna. (Inget krav på medlemskap om du fixar biljetten själv) Vill du inte åka buss, åk bil, det spelar ingen roll hur du tar dig dit bara du är där!!
Alla ska med!
Men hur blir det då om jag går in på ticnet och beställer ett par ståplatsplåtar? Ståplatserna är ju inte kategoriserade i hemma och bortastå. Jag har tänkt att åka bil ner till denna match och sluta upp på stå. Om dom nu är hårda och enbart släpper upp 150 WL-bokade biljetter så kommer jag stå där med en ståplatsplåt på hemmastå? Skulle nog inte vara en så jättebra idé för mig att ställa mig hos fienden.
// MagnuM
Vi man ha en ståplatsplåt till bortastå så är det White Lions man ska åka med då vi har alla ståplatsbiljetter till bortastå. Om du annars köper en biljett till hemmastå och säger vid ingången att du köpte fel så tror jag nog att de gärna ställer dig på bortastå i alla fall.
Men det skulle ändå bli roligt ifall MagnuM hamnar i täljeklacken :lol:
Som sagt köp sittplatsbiljetter och åk buss till matchen.
Ta med ALLA ni känner som håller på Cluben !
Anmälde mig nyss..,, hoppas dom släpper mer än fjuttiga 150 biljetter :?
Taggad taggad! Krossa tälje!
Ett 15-tal platser kvar nu ungefär, Se till att anmäla er !
Skriv upp er till årets bortaresa. Sjung bort Sverige baksida!!!
Kom igen nu grabbar o tjejer köp platser runt om. Det har jag gjort. Sektion G eller E är det som gäller, kan inte sägas för många gånger.
Forza G och E!!!!
Blir det något gruppfoto som förra resan till tälje?
kommer LKPG Fanatics åka okså
Fäldt wrote:Blir det något gruppfoto som förra resan till tälje?
Troligtvis inte. Inte lätt att samla 150 pers på den där lilla ytan + Polisen vill nog ha in oss i hallen så fort som möjligt..
bjaffan wrote:Fäldt wrote:Blir det något gruppfoto som förra resan till tälje? Troligtvis inte. Inte lätt att samla 150 pers på den där lilla ytan + Polisen vill nog ha in oss i hallen så fort som möjligt..
Ne, vi får ju även akta oss så vi inte blir attakterade av småfjortiswannabefolk som kastar glas och tror dom är tuffa för dom hatar Linköping.. :wink:
Ja vi kanske inte hinner, jag menar om vi måste följa farbror blå som åker fel hahah :lol:
Bra länkar: http://www.axasportscenter.com/bilder/AXASportsCenter.pdf
http://www1.ticnet.se/PriceTable?l=SE&EVNT=STH17242SCN01051&CL_ORIGIN=
Alla "grupper" lär nog åka..Mohuhaha