Exile >>
Varför "Hurra för 1986! Så ung och ändå så klok!" och massa sarkastiska kommentarer bara för att jag - i sak och icke-bokstavligt - inte är inne på din linje med bytet? Tycker det känns rätt onödigt och det enda det påverkar för min del är inte min åsikt om frågan (vilket väl är en av anledningarna till varför folk debatterar), utan snarare om den jag debatterar med. Det finns flera (och betydligt värre) sätt att bemöta en åsikt men du får gärna tänka på det där till nästa gång. Okej?
Jag kan dock hålla med om att formuleringen av det jag skrev lät lite hårdare än vad den var menad. Meningen med det inlägget var inte direkt att sätta sig på någon.
Jag är fullt medveten om att Bäckman kan gå till oss nästa säsong och jag var det innan jag skrev mitt förra inlägg, men det är inte direkt min syn på ett renodlat byte mellan klubbar - det är så jag menar.
Är det något mer som behöver klargöras så kan vi ju ta det via PM istället så inte tråden byter ämne.
Avslutningsvis: Nej, jag vet att du inte var bokstavlig när det gäller bilen. Men jag har varken kärra eller körkort så om vi skulle byta så kan jag erbjuda min cykel. Ingen dum trade för mig 8)