Dags för en match mot skooterraggare igen. Tråkigt med förlust mot Timrå :cry:
jag tror på en seger mot norrlännigarna gissar på 5-3 mål av
#29-dansken #2-pihl #23-pajen x2 #80-weinis
Jag tror att det blir fortsatt kräftgång o 3-3 målen av:
#13x3
Förlust med 5-1.
Vårt mål görs av nån som vanligtvis inte gör mål.
Hade onda aningar om gårdagsmatchen. Känner bra vibbar inför i morgon. Får lita på känslan och säger vinst, 1-4. SAIK är inne i ett riktigt dåligt stim och fortsätter sjunka. Tror det blir SAIK och BIF som lirar kvalserie framåt vårkanten. Möjligen snubblar SSK ner i kvalet istället för SAIK.
Vi har ju alltid svårt mot detta Sveriges sämsta hockeylag, torsk 10-0
Rame wrote:Vi har ju alltid svårt mot detta Sveriges sämsta hockeylag, torsk 10-0
trodde ssk va sämst!
Tror på vinst, 3-2..
Målen:
9x2 13
Det blir tyvärr torsk mot dom gamla renru--arna! Dom är jävligt starka hemma + det faktum att vi historiskt sätt alltid har haft svårt där uppe! Låt oss säga 3-1 till Sheleftyou! Clubens mål av #84
Tror att det blir en säker seger. Nån gång ska väll vara den första att slå SAIK i deras hemmaarena och varför inte i morrn??
Tippar att det blir 4-1 till våra kära cluben krigare. Målgörare T. Eriksson M. Weinhandl N. Persson D. Fernholm
"Kom igen cluben"
Blir en riktig tuff kamp där uppe i bland renarna och skoterraggarna. Så vi lär nog förlora. Fast ett resultat är svårt att luska fram. Tror det blir en rätt "stor" förlust. Låt oss säga 5 - 1 till Skellefteå. Hoppas att jag har fel.
Det blir nog oavgjort efter en ganska bra match. Jag gissar på 3-3 som någon annan gjorde.
Var det nån som pratade om att han kunde fixa så att man kunde streama matchen?
Cluben chanslösa mot ett intensivt skridskoåkande Skellefteå. LHC har aldrig vunnit Skellefteå någon gång tididgare, 4-1 till SAIK Vinhandlarn tröstmålar.
Ska det vara så svårt? /Rosin, Admin
karlstaden wrote:Klubben chanslösa mot ett intensivt skridskoåkande Skellefteå. LHC har aldrig vunnit Skellefteå någon gång tididgare, 4-1 till SAIK Vinhandlarn tröstmålar.
Klubben chanslösa mot ett intensivt skridskoåkande Skellefteå. LHC har aldrig vunnit Skellefteå någon gång tididgare, 4-1 till SAIK Vinhandlarn tröstmålar.
Chanslösa var nog att ta i, men det blir nog tufft!
känns riktig bra inför den här matchen tror på en 5-1 seger
Joakim Eriksson 1 Mattias Weinhandl 1 Tim Eriksson 1 Tomas Surovy 1 Niklas Persson 1
Får hoppas på att firma Mårtensson är sugna på att visa vad dom kan efter plattmatchen mot Timrå o spelar ut SAIK...
Woho, det blev LHC trotsallt vilket jag skrev lite om i förra matchtråden.
[size=150]Info om hur ni gör för att kunna se streamen av SAIK-LHC lördag 14.55![/size]
Nice Mordin =)
karlstaden wrote:Cluben chanslösa mot ett intensivt skridskoåkande Skellefteå. LHC har aldrig vunnit Skellefteå någon gång tididgare, 4-1 till SAIK Vinhandlarn tröstmålar. Ska det vara så svårt? /Rosin, Admin
Ja då är det ju på tiden att vi gör det då karlstaden .
SAIK - LHC : 2 - 4 sista målet görs i öppen kasse Målskyttar
#33 sista målet i öppen kasse
Moridin> De där intruktionerna hjälper inte mig. Jag har inte kunnat få det att funka. Kan du ta det på svenska, ifall jag har tolkat texten fel (vilka är troligt). Jag har en svensk version av VLC.
Seger 7-2.
Målskyttar: SurovyX3 Fransson Weinis Emvall Musse