saturdayservice Följer ni någon serie, vad kan ni tipsa resp varna för? Måste ses Lost Oz Sevärt Prison Break Seinfeld South Park Simpsons Sopranos Gillade Las Vegas första säsongerna men det har ju fullkomligt spårat. ss
abzor Måste ses: Andra Avenyn Prison Break Lost Scrubs Sevärt: Simpsons 2 ½ men Las Vegas South Park Family Guy
Ubbii Måste Ses House Prison Break 2 1/2 Men Football Hooligans International Thats 70´s Show Simpsons
[raderad] Jag tillhör ju kategorin som följde Rederiet, Varuhuset, Tre Kronor mm så då passar Andra Avenyn perfekt. Måste ses. Måndag - tisdag 20:00 på SVT 1. Annars brukar ju TV4 komedi köra x antal bra serier som man kan slå död på tid med.
Tobbe901 Säger bara Andra Avenyn 😃 Tycker det är sjukt bra. Svt Sön,Mån,Tis Kl 20:00. Men för den som inte orkar vänta på Söndagarna kan man se dom två följande avsnitten direkt på www.svt.se direkt efter avsnittet som visas på söndagen vilken jag tycker är perfekt. Enda negativa är väl att sen får man vänta en hel vecka 😃
emil_e89 Är inte fast vid någon serie som går vid en viss tid varje dag men brukar däremot ladda hem avsnitt av olika serier, köpa dem på DVD eller kolla på dem streamade på nätet. Kollar främst på komediserierna ska väll tilläggas 8) Några serier kan t.ex. vara: Friends Våra värsta år Andra avenyn 2 ½ Men Simpsons Seinfeldt OC Grey's Anatomy
Jonstad Måste se lista!! Simpson helt klart!! Family Guy Insider Efterlyst Våra värsta år Scrubs 2 ½ men
emil_e89 Rosin wroteMarkus wroteemil_e89 wroteOC Grey's Anatomy Men för helvete Emil! 8) HAHA Ledsen att jag inte är lika cool som er hårda grabbar 8)
Dirdy Simpsons (alltid 😃) Family Guy 2 and a half men Scrubs Stargate sg-1 (&atlantis) Seinfeld Dexter (MÃ…STE ses) American Dad Smallville ER CSI (NY,LA,LV) Married with Children Buffy the Vampire Slayer Angel Hockeykväll :wink: Jag är inte nörd xD