bobbe dd wrotevart är alla bilder??? Därt. Du får väldigt gärna anstränga dig ett snäpp till för att skriva svenska, det blir så mycket lättare att läsa då! Tack. 8)
fulla muggar vart är korrekt östgötiska och svaret ska då vara: däringa Rikssvenskan däremot ska vara var? där guschelöv
Jonstad Kaiko wroteBilder och filmer läggs in under dagen!! Är det inte under dagen nu??/ eller ska vi vänta tills imorrn?? 😃
Kaiko Tyvärr kan vi bara släppa några bilder då vi ska klippa ihop och göra en liten film av BITD Vol.2 Håll till godo så länge!
Hellraiser Jag undrar hur bra de bilderna blev egentligen (vid kullen alltså). Bäckmörkt och ingen med ordentlig blixt. Men jag vill också se dom!
clubenS Bild nr. 2 är ju från kullen även om det inte syns kanske. Roligare dock som sagt med en lite bättre bild om det nu existerar 🙂
Kaiko Nån som har nån lätt sida att ladda upp filmer på över 10 minuter? YouTube får man bara ladda upp filmer under 10 minuter?
Qvintus Kaiko wroteNån som har nån lätt sida att ladda upp filmer på över 10 minuter? YouTube får man bara ladda upp filmer under 10 minuter? Annars delar du filmer och laddar upp i två omgångar ! Vet annars ingen sida. Putfile kanske ?
Kaiko Filmen kommer upp senare ikväll då filmen blev för lång på YouTube. Så jag får korta ner den lite. Ibland kan det ta 24 timmar att ladda upp en film på YouTube.
Kaiko http://www.youtube.com/watch?v=B55WsZnxMLE Kraftigt reducerad då hälften av filmen är borttagen. Håll tillgodo!