Bama wrotealfie wroteeriko wrote..men vi ska vara extremt tacksamma som får tillbaka Mange och Tony, de är egentligen för bra för elitserien.
Speciellt Mange. Hade han utvecklats tidigare och varit lite större hade han säkert varit dominant i NHL. Tycker han har allt.
Utan muskler, skridskoåkning och försvarsspel. Annars har han allt.
Haha! Tillåt mig att skratta. Mange är stark som belgisk blå i förhållande till sin storlek, vilket i praktiken visar sig när han vinner de allra flesta kamper längs sargen. Han är spelar mycket BP och gör det utmärkt. Visst är det offensiva backspelet det han är allra bäst på, men det betyder inte att han är dålig defensivt. Skridskoåkning må vara en mindre superb sida vad gäller speed, men balansen i skridskoåkningen är ju magnefik.
Nä du, Mange må vara snäppet ifrån en dominerande status i NHL, men han är säkerligen bland de bästa backarna utanför NHL idag. Grym speluppfattning!
Sedan måste jag säga att jag tycker att Ã…kerman är den mest överskattaed spelaren i VIM-truppen. Ingen koppling till HV eller Bamas inlägg. Jag blir gråhårig av alla felpass och misslyckade rensningar somhan gör i egen zon. Nä, han håller inte någon högre nivå just nu.