Slutaglida Tifo mot Färjestad blir det va ? Och den matchen om det blir kan man tyvärr inte gå på !!! Jag hatar när det blir så :roll:
Magnusson Undrar som Function om det blir TIFO på torsdag?? Till skillnad från ovan nämnde kommer jag gå på den matchen, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN hemmamatch i CC! Har inte vart hemma i Lkpg sen i början av oktober...
[raderad] Det senaste jag såg/hörde så blir det TIFO till matchen emot Färjestad nu på Torsdag. Hoppas även på ett himla bra drag på stå !
Earplug Jag kommer göra er besvikna. Det som såg så ljust ut har återigen fastnat hos tifo.it. Jobbet med målandet m.m. går skitbra men resten har vi problem med. Vi ska lösa det så snabbt som möjligt!
Earplug Magnusson wroteSå det blir ett halft tifo?? :? Vi får se hur vi ska lösa det eftersom vi i stort sätt lovat att det blir tifo mot Färjestad. Något ska vi nog försöka skrapa ihop!
bjaffan synd att ni fick problem.. men varför itne spara på allt tills nu har allting?.. ta det en annan match istället ?
Kaiko Som sagt så är det himla tråkigt att vi inte kunde leverera det stora tifo vi har sagt i tid. Tyvärr så har leveransen vi väntat på från Italien bråkat med oss från första dag och därför har vi ställt in detta tifo. Men som sagt så kommer det komma väldigt snart så ni behöver inte vänta allt för länge. Vi kommer givetvis köra nåt mindre slag av tifo på torsdagens match dock inte det som var sagt. //Tifo-Gruppen
Nersing Tråkigt att det inte blir som det var tänkt hoppas det ni sätter i hopp tills torsdag bli bra ändå !
emil_e89 Kaiko wroteSom sagt så är det himla tråkigt att vi inte kunde leverera det stora tifo vi har sagt i tid. Tyvärr så har leveransen vi väntat på från Italien bråkat med oss från första dag och därför har vi ställt in detta tifo. Men som sagt så kommer det komma väldigt snart så ni behöver inte vänta allt för länge. Vi kommer givetvis köra nåt mindre slag av tifo på torsdagens match dock inte det som var sagt. //Tifo-Gruppen Forza kaostifo! 🙂
Heldragna sailor wroteOkej grabbar o flickor. Dags att ge tifo-gänget en julpeng! Jag upmanar dom som har lite pengar över att skänka en slant för visst vill vi ha stora och fina tifon framöver och det kostar pengar. Jag gör det smidigt genom att använda deras Pg-nummer.Hmm? Deras pg-nummer?
sailor Heldragna wrotesailor wroteLägg ut bankgironr här på bullen så kanske det kan skramla till lite i kassan....Plusgiro 135222-8! Märk talongen med "Tifo". Det var ju du själv som skrev plusgironumret en gång i tiden i början av tråden men det vore bra om det fanns på WL hemsida!
Heldragna sailor wroteHeldragna wrotesailor wroteLägg ut bankgironr här på bullen så kanske det kan skramla till lite i kassan....Plusgiro 135222-8! Märk talongen med "Tifo". Det var ju du själv som skrev plusgironumret en gång i tiden i början av tråden men det vore bra om det fanns på WL hemsida!Det jag ville få fram är att det är White Lions Plus Giro nummer 135222-8 o inget annat!! O som sagt Glöm inte att märka talongen med tifo. Jag kan själv lägga en Hundring i julklapp till tifogruppen!! Nu är det gjort!
[raderad] man kan ju undra vad som händer i CC för nu ska vakter gå igenom alla banderoller som ska in hallen (rädda för kritik). Man kan ju undra vad de håller på med tycker att betendet från vakter och ledningen i LHC börjar likna trakasserier. Idag varna det en kille bara för att han hånar borta publiken. tycker man kan lägga ner klacken bygga sittplats så man kan håva in mer pengar och ta död på den fina läktarkulturen som vi hade en gång i tiden
Earplug Se om vakter och ledning kommer öppna käften den 29'e? Om vi vill använda banderoller som kräver gunnars avgång ex. gör vi de vare sig dem vill eller inte. Man har rätt att utrycka sin åsikt!
[raderad] LKPG wroteTack för Tifot igår! Men såg aldrig riktigt vad det stod på banderollen? På den banderollen i första stod det: "Det var bättre förr - / kat B&C" Och på den inför tredje stod det: "Ge oss gulddrömmarna tillbaka"