bjaffan Med tanke på att det inte var tänkt som en OH vart ssk-loggan inte så stor. Men eftersom den gjordes samma dag som matchen får man väll ändå vara nöjd.
Markus En vakt/publikvärd tyckte sig skönja en "nazistsymbol" på den där. När han konfronterades erkände han att det minsann var "ett kikarsikte, men det kan missuppfattas". Ska man skratta eller gråta?
Hellraiser Markus wroteEn vakt/publikvärd tyckte sig skönja en "nazistsymbol" på den där. När han konfronterades erkände han att det minsann var "ett kikarsikte, men det kan missuppfattas". Ska man skratta eller gråta? Faktum är att jag, liksom du Markus, gjorde en kombination. Jag garvade så jag krökte en tår.
Markus Slaget vid Stångebro Slaget vid Stångebro utkämpades utanför Linköping, den 25 september 1598, mellan hertig Karl, sedermera Karl IX, och Sigismund, kung av Sverige och Polen. Hertig Karl segrade och kunde därmed i praktiken avgöra Kriget mot Sigismund.
just de Tack Markus. Historia var inte mitt starkaste ämne. Men att Sigismund Vasa slogs tillbaks har man kanske hört talas om. Har faktiskt sett en staty av honom i Gamla Stan i Warzawa.
oskar_b Nykte wroteYtterligare en bild på flaggan med "suspekta" symboler. Den var bra måste jag säga!!! Bra jobbat återigen!
1986 Tifo-gruppen, här får ni något att jobba med till HV-matchen hemma. En 2pin, spelarhuvud på Grillfors, fast med ett igenmurat öga som det rinner blod ifrån. Sen står texten: "Öga för öga" över honom.
bjaffan Runt 1000 kr samlades in igår. Vi planerar just nu ett tifo som kommer äga rum i Januari mot HV. Vi behöver cirka 6000 kr till för att det ska vara genomförbart. Hittlis iår har vi samlat in cirka 6500 kr. Så håll utkik efter våra hinkar och bössor i kommande matcher. Vi lovar att vårt tifo inte kommer se ut så här:
bjaffan Kom gärna innan introt imorgon (vilket innebär cirka 18:45). Så får vi se vad vi kan erbjuda 8)