Ubbii danme wrote>>Ubbii Siten som bilderna är uppladdade till kan mycket väl ändra på formatet. Om inte Nykte tagit bilderna med kameramobil så är jag tveksam till att de skulle vara i formatet 680x470 pixels... (Som ex ändrar youtube formatet på filmerna.) okej, visste att kvalite´n ändrades på youtube men inte på nån sån där site där man lägger upp bilder, men men, så kass kvalle var det ju ändå inte tycker ja.
LKPG UPDATE! FILM FRÃ…N TIFOT! Dock så blev inte kvalitén riktigt vad jag förväntat mig tyvärr. http://www.youtube.com/watch?v=UQf-nOw26o8
LIAM Här kommer en film från kvarten mot DIF 080313, bra jobbat! http://www.youtube.com/watch?v=sIwc0teAR2k Fortsätt med att jobba att få en bra stämning i CC, förr eller senare kommer nog även sittplats fatta att livehockey handlar om känslor.
Jonstad robask wroteBlir det flera tifon mot Dif nu i kvarten? onödiga frågor får onödiga svar: Gå dit och kolla så får du se!
[raderad] Angående fotona på tifot från senaste hemmamatchen så går det ordna bilder med högre upplösning. Pixbox förminskar också bilderna. Ã…tminstone på de bilder som länkas från sidan. Men den diskussionen behöver inte tas här, utan hör istället av er om ni vill ha bilderna i bättre upplösning via PM.
sailor Ja, det blir europas största tifo ikväll så ta med dig din systemkamera och placera dig på bortastå så får du nog väldigt fina bilder därifrån.
LKPG Har fått tag på lite bilder från kvällens Tifo, inga kanon bilder men kanske bättre än inget!? Fick tyvärr ingen på banderollerna.
Jonstad oskar_b wroteBlir det nått "stortifo" mot FBK imorgon!? Blir så trött när folk tjatar angående tifo/bilder. Tifot ser du väll om du går på matchen? Och då kan du väll själv avgöra om det är stort eller inte. Bilder kommer upp när folk känner att dem har tid,lust och ork att lägga upp dem.
Tobbe901 Jonstad wroteoskar_b wroteBlir det nått "stortifo" mot FBK imorgon!? Blir så trött när folk tjatar angående tifo/bilder. Tifot ser du väll om du går på matchen? Och då kan du väll själv avgöra om det är stort eller inte. Bilder kommer upp när folk känner att dem har tid,lust och ork att lägga upp dem. Bra sagt! Riktigt trött på oskar_b och hans onödiga inlägg i rätt så många trådar nu! SKÄRPNING! :evil:
Uffe Kaiko wroteHur blev det med det stora tifot som skulle köras för alla pengar som samlades in? Det blev riktigt bra måste jag säga. Måste ge tifo-gruppen en stor eloge för arbetet de lagt ner för detta.
Markus Snyggaste Tifot i Cloetta Centers historia genomfördes idag! Fy fan vilket hästjobb Tifogruppen har stått för. Från klocka 09.00 i morse så har de slitit med det här. Just nu så städar de upp allting. Stor eloge till alla som har hjälpt till!