[raderad] Jag kommer att lägga upp ett par bilder till kvällen, men med sämre kvalité då bilderna är tagna med mobil. Så hoppas någon annan har bättre bilder.
[raderad] Ett par kvällar senare så kommer TIFO bilderna från matchen mot Hv71 upp. Bild 1 Bild 2 Bilderna är tagna med mobil så därför är kvalitén något sämre.
Slutaglida Superman >> Jag ingår inte själv i tifogruppen, så jag har ingen aning, men jag såg ett tidigare inlägg där de förvanar innan det blir ett tifo... Ta dig ner till Cloetta så får du ju garanterat reda på det :wink: Citerar ett inlägg från abzor? Om det är något större förvarnar vi. I annat fall får du väl se det på matchen istället för att tjata om det inför varje match
abzor Function_ wroteSuperman >> Jag ingår inte själv i tifogruppen, så jag har ingen aning, men jag såg ett tidigare inlägg där de förvanar innan det blir ett tifo... Ta dig ner till Cloetta så får du ju garanterat reda på det :wink: Så sant så. Är det nått större på gång förvarnar vi så att folk kommer i tid. Det är väl det enda. Annars håller vi tyst. Det blir roligare så(wink)
bjaffan oskar_b wroteFår vem som helst hjälpa till med tifot i kvarten? Vi kanske inte behöver hjälp längre, återkommer med mer info på onsdag.
abzor TA MED FLAGGOR ! Imorgon vill vi i Tifogruppen att ni som har, tar med er viftflaggor för att skapa ett snyggt och effektfullt flagghav. Ni som inte har, tilldelas på plats. Slut upp, sjung och vifta Cluben till andra segern imorron!