abzor potatohead wroteBlir det något tifo mot tälje?? Inget större iaf. Om det är något större förvarnar vi. I annat fall får du väl se det på matchen istället för att tjata om det inför varje match
Tobbe901 Kaos imorn då! Som bjäffan skrivit tidigare behöver vi minst 30 pers som hjälper till för att det ska bli så lyckat som möjligt. För er som vill hjälpa till! Samling nedanför stå en halvtimme innan match. FORZA KAOS!
fulla muggar Tänk att mot Tälje så räcker det med en flagga :-) http://www.whitelions.se/multimedia/pictures/225.jpg
bjaffan Tobbe901 wroteKaos imorn då! Som bjäffan skrivit tidigare behöver vi minst 30 pers som hjälper till för att det ska bli så lyckat som möjligt. För er som vill hjälpa till! Samling nedanför stå en halvtimme innan match. FORZA KAOS! Vi böhöver 15 personer till
Fäldt Jag vet inte riktigt hurdags jag kan komma in till cc från motala, annars hade jag kunnat hjälpa till, men har jag möjlighet att åka tidigt kommer jag väl om ni behöver hjälp.
Frank De flesta tifon i Sverige tycker jag har varit ganska lika på sistone. Även när stockholmsklubbarna gör riktigt snygga tifon känns det som att de härmar varandra lite. Därför tycker jag att ni ska ta er en titt på följande tifo från MFF. Inte helt perfekt genomfört och kanske inte lika snyggt som de bästa som stockholmslagen gjort men häftigt och orginellt. http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3792&cat=0&list=476
Tobbe901 Fäldt wroteJag vet inte riktigt hurdags jag kan komma in till cc från motala, annars hade jag kunnat hjälpa till, men har jag möjlighet att åka tidigt kommer jag väl om ni behöver hjälp. Vi behöver all hjälp vi kan få 🙂
Tobbe901 Frank wroteDe flesta tifon i Sverige tycker jag har varit ganska lika på sistone. Även när stockholmsklubbarna gör riktigt snygga tifon känns det som att de härmar varandra lite. Därför tycker jag att ni ska ta er en titt på följande tifo från MFF. Inte helt perfekt genomfört och kanske inte lika snyggt som de bästa som stockholmslagen gjort men häftigt och orginellt. http://www.svenskafans.com/fantv/player/dev_flash.asp?clip=3792&cat=0&list=476 Jag håller med dig, gillar Malmö's tifon faktiskt!
Moridin Det såg snyggt ut uppifrån där vi kastade ned det, hur upplevdes det från övriga arenan? Bra jobbat TIFO-gruppen!
89er bobbe wroteBjuder på en bild från kvällens TIFO. Här... Mycket bra jobbat där ! Mer sådant ! :wink:
danme Det var mycket snyggt. Gillar rullarna som kastas ner (och även konfettit) - det ger sån partystämning. Litet minus för att inte allting (främst flaggviftningen) börjar synkat över hela ståplats. Nu var det översta 6-7 raderna över hela ståplats som viftade i 45-60 sekunder, innan hela ståplats var med. Men, det är ju inte helt lätt att få till det... :roll:
bjaffan danme wroteDet var mycket snyggt. Gillar rullarna som kastas ner (och även konfettit) - det ger sån partystämning. Litet minus för att inte allting (främst flaggviftningen) börjar synkat över hela ståplats. Nu var det översta 6-7 raderna över hela ståplats som viftade i 45-60 sekunder, innan hela ståplats var med. Men, det är ju inte helt lätt att få till det... :roll: vi försökte, Men vissa lyssnar ju inte på instruktionerna
fulla muggar De som i vanliga fall står längst upp brukar väl inte lyda särskilt ofta alls? Det är ju s.a.s charmen med dem :-) Mer tifo till folket
Robie Underbart vackert tifo idag. Ibland är det enkla samtidigt det absolut finaste! Snyggt jobbat grabbar! Måste säga att jag prickade in en bra dag att komma hem till Linkan och se livehockey! 🙂 6-2 mot feskarna och ett bra tryck på läktaren! Härligt!
[raderad] skitsnyggt tifo bra jobb igen! det går att se i Hockeyligans highligts helt gratis. HÄR OBS det fungerar endast med internet Explorer. Inte med andra webläsare. Klicka bara på matchen längst ner till höger (för tillfället)
Heldragna Skille wroteskitsnyggt tifo bra jobb igen! det går att se i Hockeyligans highligts helt gratis. HÄR OBS det fungerar endast med internet Explorer. Inte med andra webläsare. Klicka bara på matchen längst ner till höger (för tillfället)Jag gilar starkt Pim-Pim i slutet på filmen! Kan man lungt säga att leva sig in i matchen!
bjaffan Heldragna wroteSkille wroteskitsnyggt tifo bra jobb igen! det går att se i Hockeyligans highligts helt gratis. HÄR OBS det fungerar endast med internet Explorer. Inte med andra webläsare. Klicka bara på matchen längst ner till höger (för tillfället)Jag gilar starkt Pim-Pim i slutet på filmen! Kan man lungt säga att leva sig in i matchen! HEHEHE
bobbe Skille wroteOBS det fungerar endast med internet Explorer. Inte med andra webläsare. Nästan sant - även Firefox med Windows media player-plugin fungerar numera. Plugin går att installera via länk i spelaren om du försöker titta på ett klipp.