bjaffan wroteKungen av stål wrotemen fan sitt inte och säg att det kommer hända massa, se till att det händer ist!!! senast mot timrå va det riktigt dåligt, precis som köttet säger, se till att det blir ett riktigt kaos tifo ist.. och jag tycker att alla i tifo gruppen skiter i vad fitt LHC´s styrelse säger, går dom inte med på det så kör endå (konfetti, RÖK, branndfarliga flaggor osv! som det var förr!!! i stångebro sa LHC´s styrelse att det inte gick att genomföra så skit i det kör endå!!!!
Som sagt mot timrå var det inte vårat fel att det blev dåligt. det är inte bara att göra ett kaostifo det måste planeras vilka material som ska köpas in och gå ut med info i godtid innan match.
Jag kan säga att ja tänker inte riskera en avstängning för att jag kör pyroteknink i hallen. Ni som vi ha pyroteknik får fixa det själva.
dessutom så tycker inte jag att vi bara sitter och säger en massa utan att det händer. Vi drar ut en massa flaggor o skit och ingen håller upp dem? Vårat fel ? NEJ
hur mycket jobb ni än lägger ner och hur många flaggor ni än gör så kan ni inte skylla över felet på nån annan när ett TIFO inte blir bra. Det gäller att ha bra folk som ser till att saker och ting blir gjort. Lyckas man inte få upp alla flaggor på en ståplats, då bör man fundera på vad man gör för fel. Kanske behöver fler engagerade i anknytning till TIFO-gruppen som styr upp på läktaren. Skriker till när saker ska upp och när saker ska ner.
Angående pyroteknik finns det mängder med "säkra" lösningar på detta, men då måste man ha koll på vilka man har runt sig och att alla ställer upp för varandra. Idagsläget finns det för många "golare" för att det skulle fungera.