Jag sa väl inte ALLA? Även du är välkomna att protestera med oss andra och vara delaktig i ett försök till förändring istället för att säga åt oss att göra något (ja, jag vet vad du har gjort för positiva saker med läktarkulturen tidigare), för alla supportrar som har laget LHC i hjärtat och blir behandlade som skit av ledningen ska väl stå upp för varandra?
..och om det ska ageras så ska väl alla göra det samlat som bryr sig om laget och som vet vad ledningen gör. Att, som du säger, bli medlem i LHC för att gå på årsmötet och rösta bort ledning och styrelse, är ett klockrent exempel på vad vi enat kan göra. Ska vi protestera och agera (vilket är självklart i mina ögon) så ska alla vara med, hur vi än gör det på.
Ett exempel är att vi gör en återsamling likt Timrå, men håller käften på läktaren, med en lämplig banderoll. Eller tömmer läktaren i X antal matcher. Eller vad fan som helst.
Vi har allt diskuterat med ledning vi med, men det hoppas jag är sista gången som vi gör det - då det absolut inte ger någonting.