Tänkte bara höra lite lätt med er som i tifo-gruppen om ni har börjat tänka på något inför premiären? 8)
Tifo
Planer finns. Tro mig.
Vad är det för web adress till tifogruppen?
Det borde vara fanatics hemsida
www.lkpgfanatics.com
Ni som håller i Tifo och Tifo material, har ni funderat på att använda lysstavar, tror det skulle få en fin effekt i mörkret när Cluben gör entre?
Är det samma folk i fanatics och tifo-gänet ?
Nersing wroteÄr det samma folk i fanatics och tifo-gänet ?
Till stor del ja!
Robin013 wroteNi som håller i Tifo och Tifo material, har ni funderat på att använda lysstavar, tror det skulle få en fin effekt i mörkret när Cluben gör entre?
Att använda erbart lysstavar kan nog bli rätt tråkigt. Dessutom behövs många för att det ska bli någon effekt och vad jag vet så är det rätt dyrt. Tyvärr!
Nersing:
Det är blandat från WL och Fanatics!
Earplug wroteAtt använda erbart lysstavar kan nog bli rätt tråkigt. Dessutom behövs många för att det ska bli någon effekt och vad jag vet så är det rätt dyrt. Tyvärr!
Isfacklor kanske? :lol:
danme wroteEarplug wroteAtt använda erbart lysstavar kan nog bli rätt tråkigt. Dessutom behövs många för att det ska bli någon effekt och vad jag vet så är det rätt dyrt. Tyvärr!
Isfacklor kanske? :lol:
Ja, vi inhandlade det förra året men det var inte så populärt. :roll: Ska man fixa sånt är det bäst att någon enskild person köper dem och delar ut.
Jag är absolut för isfacklor. Stämningshöjare som ger ett bra sken inomhus. Det är ju de dem är till för.
Earplug wroteAtt använda erbart lysstavar kan nog bli rätt tråkigt. Dessutom behövs många för att det ska bli någon effekt och vad jag vet så är det rätt dyrt. Tyvärr!
Det va det jag befarade, hoppas det blir en lyckad Tifo säsong i år :twisted: .
Hur är det med isfacklor nu för tiden?
Är de tillåtna att använda i arenorna runt om i Sverige?
Att de inte är det i Södertälje har vi ju fått erfara...
De är inte tilllåtet i nån arena även om vi kört det i Kinnarps.
[raderad]
Arena i ES, eftersom det är Hockeyligan som tagit beslut om förbudet. Arrangören bestämmer/har ansvaret för brandsäkerhet. Isfacklor borde kunna gå att få ok på i "småhallar" och på träningsmatcher, om man frågar först... Nordic Trophy är inte heller Hockeyligan-arrangemang.
Tänkte härmed gå ut och höra vad folk vill se på ståplats i höst. Vill ni att vi ska köra kaos tifon, hyllnings tifon etc kom me förslag. Vi har några förslag som vi håller hemligt men vill gärna höra vad ni vanliga supportrar har för önskemål.
Vill ni att vi ska klä ståplats i banderoller,färger m.m?
En tanke är att ha stor fet banderoll i nedre kant som det står Curva Nord på eller kort och gott White Lions. Då är den tänkt att hänga precis över sittplats stolarna som skall vara klara till säsongen?
Till hemmapremiären skulle jag vilja se en repris av tifot mot frölunda 04/05. Hela hallen med diverse flaggor, korre på kortsidan under restaurangen och "spelarflaggor" på andra kortsidan och i klacken något budskap om att vi egentligen skulle ha vunnit med 4-0 i matchserien om inte Sjöberg aset förstört det hela
Något som skulle va grymt, få tag i så mycket flaggor banderoller och skit och sprid i hela hallen så hela hallen är ett enda stort kaos hav. 8)
Allt handlar idag om pengar. Då vi har dålig ekenomi i tifo kassan så får vi använda det vi har.
Kaiko wroteAllt handlar idag om pengar. Då vi har dålig ekenomi i tifo kassan så får vi använda det vi har.
Mjo det förstår jag med, men tänkte om ni hade mycket sådant som banderoller och stripes på lager.
Lägg ut bankgironr här på bullen så kanske det kan skramla till lite i kassan....