Richter Ivan Majesky självklart! Melichar har inte spelat tillräckligt länge för att nå upp till samma "status".
[raderad] Svårt att välja då båda jobbar på bra. Men Ivan står i en klass för sig, så jag säger Ivan Majesky.
WEIN Omröstningen är nu klar och resultatet blev att: Ivan Majesky fick 14 röster och Josef Melichar fick 2 röster. Det betyder att Ivan Majesky går vidare till nästa omgång. Nästa omgång står mellan: Mikael Håkanson och Niklas Persson.
Markus Min röst: Musse Kommer de spelare som inte röstas vidare få en andra chans? Känns ganska orättvist annars om du bara slumpmässigt ställer två spelare mot varandra. Ställer du t.ex. Tony och Pajen mot varandra så kommer Tony förmodligen gå vidare, men ställer du Pajen och Olausson mot varandra så går förmodligen Pajen vidare.
1986 Lite det jag reagerar på också. Nu är det ju inte mitt initiativ så därför tänker jag spela efter reglerna - men ändå känns det lite luddigt. Usch, denna är svår. Musses hästjobb är något som behövs för Cluben. Men spelmässigt är Pajen en favorit. Min röst blir.. Musse.
WEIN Efter som Cluben är ojämt antal spelare (Inräknat , Ylvén, Engstrand osv.) så kommer en av alla som åkt ut röstas tillbaka in i tävlingen av er här på Forumet.. Så en av alla som åkt ut kommer få en andra chans 😉 Och den som röstas in i "andra chansen" kommer få möta den sista spelaren kvar i truppen i en sista omröstning.. Sedan kommer [size=200]TVÃ… [/size]spelare röstas in igen för en "Tredje Chans".. Försöker också ställa så jämna spelare som möjligt mot varandra.. (Gjorde bort mig den första röstningen genom att ställa Emvall mot Vahalahti..Kanske den andra också mellan Pihl & Ferna) men man kan inte vara perfekt 8)
Solo Ja denna var grymt svårt faktiskt, men Håkansson har varit i Cluben längst därför får han min röst.