Kungen av stål wroteVadå nog om detta nu?? du har redan retat upp många "grabbar" redan.. och gör inte bort dig mer en va du redan gjort, ta och förklara dig! menar du att det e löjligt med rutig keps eller va menar du??
Efter som inte alla förstått ännu så gör jag ett sista försök att förklara vad jag menar.
Jag tyckte dom fjollorna från stockholm som står och fjantar i repotaget är störtlöjliga. ett steg fram brösta upp sig hetsa lite sen 2 steg bakåt... dom skulle dött om dom råkat träffa på någon riktig firma... (jag gillar inte våld eller firmor om det nu lät så men jag avskyr ännu mer dom som tror dom är nåt och ska stå och kaxa... respekt till dom som åker ut på en åker och står för vad dom säger. Fett hån till dom som står och kaxar sig sen gömmer sig i mängden när nån kommer mot dom...)
Jag tycker inte rutiga/randiga eller prickiga kepsar är varken löjliga eller snygga jag gillar inte heller 50/50 kepsar då jag tycker dom är för stora för att vara snygga (förutom i endel musikvideos)
Är det något mer du inte har förstått så läs om tidigare inlägg jag tänker inte svara på mer dumma frågor.
Och om nu vår firma skulle vara arga på mig så får dom väl komma över det... har man valt en sån livsstil så får man ta att inte alla gillar det man håller på med. klarar man inte det får man väl bli en grå svensson och va som alla andra... även om jag tvivlar på att det inte finns nån som skulle ogilla det också man kan inte göra alla nöjda vad man än gör.
Övrigt kan ni ta via pm. Nu har jag förklarat så tillomed 08.orna förstår.