Slutaglida Riktigt tuff match, ärligt. Det är vad jag tror. Men jag tror vi vinner med 3-1 Inför på LHCfans Inför på Officiella hemsidan.
Stolpskottet Defensiven funkar, Stana håller nollan och superlinen WMS firar stora triumfer. 5-0 och 8 poäng av förstalinan (3 mål, två dubbelassist, en enkelassist). 8)
[raderad] Ser gärna denna "starting line" imorrn: Weinhandl-Mårtensson-Surovy Majesky-Gunnarsson Tippar 4-1 till Cluben
danme linkopinghc.com - inför match wroteNågonting som däremot är säkert är att du kan läsa mer om LHC:s målvakt Rastislav Stana i tisdagens matchprogram - och dessutom har du chansen att träffa honom i Cloetta Centers foajé efter slutsignalen tack vare konceptet "Meet the players". Håhåja, då blir det för Stana att lämna också då? :wink: (Både Burke och Redhlis har ju fått sitta i "stolen"...)
danme bobbe wrotedanme >> Även Mårtensson och Weinhandl har suttit där, så din slutsats sviktar en aning... 😉 Det var ju bara för att få igång intresset för "meet the players"... :wink:
East Bergsten på corren skriver att han e säker på 1:a kedjan Surovy - Mårtensson - Weinhandl Matchen då, ser att någon tagit 3-1 redan så jag säger 4-2 till LHC målskyttar: Mårtensson, Weinhandl 2 och Pihl Mora: LIKET x2
MagnuM Är det bekräftat från officiellt håll att Surovy och Majesky spelar i kvällens match mot Mora? // MagnuM
Tobbe901 MagnuM wroteÄr det bekräftat från officiellt håll att Surovy och Majesky spelar i kvällens match mot Mora? // MagnuM Yes det är det. Frågade Hemlin innan Hv matchen då sa han den 23e hemma mot Mora!
bobbe Slovakernas ankomst blev lite försenad och därför deltog de inte på matchvärmningen för en timme sedan, men så vitt jag vet kommer de att spela i kväll.
[raderad] Cluben vinner denna tillställning ikväll med 2-1. Staal och Surovy nätar för Cluben ikväll och Lindström gör sitt första mål i Mora dressen ikväll med.