Jag tror och hoppas på cluben och 5-1 kan vara ett gångbart resultat. Hemmaspelet har ju varit riktigt bra medans bortaspelet gått lite tyngre. Idag levererar Weinhandl o Mårtensson säkert 4poäng var medans klagokören återigen suckar varför Engstrand inte får chansen eftersom Fransson fick en så lätt resa och Engstrand mycket väl kunde ha gjort det lika bra. Vad kan vi hitta mer som våra härligt positiva fans (varför håller ni på cluben egentligen?) kan klanka ner på? Jo att Fransson och Junland dräller med passningarna när dom försöker spela kreativt och att Emvall inte levererar när han nu är kapten o allt.
Sen ska jag berätta en hemlighet. Mäki och Mike är egentligen FBK:are o gör allt för att sabba så mycket som möjligt för LHC och Janne gillar Frölunda mer än LHC :shock:
Dom har som uppdrag att förstöra för Engstrand eftersom dom inte gillar honom alls :o
Nä allvarligt det är väl klart att alla som är involverade i LHC alltid försöker göra sitt bästa men precis som för alla så går det inte alltid som man tänkt sig.
Ska vi försöka få med lika mycket positiv kritik som negativ efter Djurgårdsmatchen eller är det för mycket begärt?
Jag blir såå trött på allt gnäll!