Målis 10 km Gång! HUr många busslaster med snygga Cluben supportrar kommer det att rulla till Karlstad på fredag?
Jonstad Förhoppningsvis 3 då vi inte får fler biljetter än 150. Ska du med på uppladdaningen på söndag??
Earplug Efter mitt senaste samtal med reseansvarig så kollas möjligheterna för 200 plåtar! Att ge oss 150 är bara larvigt. Jag vill ha 200 snygga på fredag! Hur tror ni Orhan kommer reagera när folk kommer "storma" royals som förr i tiden (storsamlingen)?
Ahlberg "Cashing i kassan" Hur många personer har infinnit sig i den lokalen som mest? (Det stora hemliga rummet räknas inte)
SpeedyG Mer folk än vad det finns folk som bor i Björkfors. Vilken pub i staden har bäst uteservering på sommaren?
Tengil Storan, mjuka soffor och soft musik. Visst är det sjukt att om lite drygt två månader är det sommarlov?
oskar_b Nja visserligen är hockeyn slut då :cry: men sköt och slippa skiten!!!! Junland till NHL nästa år?
Ahlberg Nej, Nordamerika kan hända, men NHL tror jag inte. AHL får Jonas hoppas på. Bjuda på en äkta matchtröja på auktion när säsongen är över?
Richter SpeedyG wroteNope. Kommer det bli drag imorgon då? Fullsatt och ett jävla liv på läktarn! Gör firma Mårtensson / Weinhandl / Håkanson poäng imorrn?
SpeedyG Dom e för bra för att undvika att göra mål. Vem av backarna i LHC tycker du e hetast i detta slutspel?
Ahlberg Diskussion: Fransson het, Pihl het, Ferna het och Junland het. Resten OK. Hetast? Junland!! Skulle du ha något emot att Junland stannade ännu en säsong i ES och cluben?
SpeedyG Skulle inte ha något emot det! Han blir ju bättre och bättre så varför inte. Hur mkt kommer tränaren betyda nästa säsong?
köttet Ja, fast när byggnaderna fortfarande stod där. :wink: Måste man ta bort tapeter innan man målar om en gipsvägg, eller kan man mål direkt på?
Firsov Man behöver inte ta bort tapeterna men skär bort skarvarna om de ligger överlappade. kommer Foppa spela i MoDo igen?