fulla muggar Kan tänkas att de som har LHCs tröja ute på isen förstår att det är dags att engagera sig och bära upp den där tröjan de fått betalt för att bära. Dock skulle inte jag bua i första taget. Var det så mediokert igår att det var befogat att bua åt laget? Jag var tyvär upptagen med annat igår och var inte på plats.
Fäldt ja faktiskt :lol: bara jag som har ont i huvvet? oj hellraiser han förre men det blev bra ändå ! 🙂
Markus Den som har ett svar på den frågan kan ju dra ett PM till mig också. Hur pass lämpligt är det att ha skrikit bort rösten i Tälje när man är beroende av rösten på jobbet?
smocken_jesus inte lämpligt jag är också beroende av rösten på jobbet (telefonförsäljare) längtar du till nästa resa till tälje den 1/3?
fulla muggar Fd sångare i Schaboom (hur fn det nu stavas). Är Läkerol den bästa halstabletten för ståplatsbruk?
Mattias Nej, finns en annan sort, kommer inte ihåg vad de heter, men fanns förr på pressbyrån på station o har en vit ask med nåt svartvitt porträtt på. Nån som vet vad sagda halstabletter heter?
fulla muggar Jo för de lät mest på den sektion den stod på, men utanför den var det en annan klack som segrade. Så i det lilla vann de men på riktigt blev det torsk för dem. Har halsen läkt på er till ikväll?