Ahlberg Nja, det är mest en oplacerbar ångest. Vilket ställe på ågatan ska man intaga alkohol när Platens och platå kostar skjortan ikväll?
fulla muggar Har för mig det finns ett ställe som har WL-rabatt. Heter det forfarande Maxim? Fick Ahlberg sponken till bra pris?
SpeedyG Jag kommer vara så jävla arg så det är nästan löjligt. Är tvyngen att jobba och kan ej gå på matchen! Någon som lider med mig?
Markus Endast ett fåtal innan matchen men en hel del efter matchen. Förstår folk att stämningen blir som bäst om man inte dricker för mycket innan match?
Kaiko Hade du frågat vissa innan tågresan förra året hade svaret varit vadå? Kan de bli så att man överladdar för imorgon?
Asplund # 77 Earplug wroteÖverladda? Absolut INTE. Ladda SA JA! Är nyår överskattat? Japp otroligt överskattat Ska man vara rädd för vinterkräksjukan??
Rame Ja det är jättebra, har samma problem ska du veta (kl är 5) kommer den här tråden någonsin ta slut? 8)
Ahlberg Förutom alla maiden-album så är det både soundtrack to your escape eller stabbing the drama!!! Ska du med till göteborg på söndag?