fulla muggar Fröberg wroteKan kanske vara möjligt . . . När brinner bocken i Gävle ner ? Inte tillräckligt snart och ofta :twisted: Hade den där halmbocken varit lika känd om man inte hade tuttat eld på den varenda år?
Dirdy haha inte en chans! Är det verkligen nödvändigt att citera föregående skribent i den här tråden?
Markus Bara delvis faktiskt. Det rätta svaret på förra frågan är givetvis: Tisdagar är ondska veckodagifierad. 8) Har du en chokladjulkalender?
Hellraiser Absolut. Jag har aldrig nåt att göra..... är ju student. Är alla studenter nattmänniskor?
1986 Ingen aning, men han hade säkert mått bättre om sjukvårdarna hade behagat att ta sig dit snabbt. Vad fan höll dom på med?
fulla muggar Osäkert men hoppas på man kan hålla fokus inne på plan HELA matchen och därmed tar lite fler poäng framöver. Publiken piggnar till mer och mer inför slutet på grundserien och i slutspel är det supertaggat. Kaffe, te eller choklad på dagens eftermiddagsfikarast?
fulla muggar Tror det är för att passa kursen "Kondition for Dummies". Gå-spring-å-ställ-dig-i-hörnet........... Visste ni att många norrbaggar är ruskigt tok-religiösa?
Markus Det visste jag inte. Ingen av de tio-femton norrmännen jag har på jobbet verkar bry sig nämnvärt. Är religion något att bry sig om?
Frank En puck finns ju till skillnad från Gud, så någon skillnad är det i alla fall. Vilken gud skulle vinna i ett slagsmål, Oden, Gud eller Herkules?