stonewall Isac Jag sticker ut hakan och gissar på en stabil elfteplats. Kommer din hype vara lika stor/större/mindre inför försäsongen 2026 jämfört med 2025?
LaumannBingo stonewall Som den här, kul med hockey men man är likgiltig för man innerst inne vet vart det kommer sluta Vem är HC nästa säsong?
Kjeppkinesen Malkin Vad (om något) hade kunnat få dig att sluta supporta Cluben? Om man tog ytterligare politisk ställning i saker jag inte kan stå bakom. Jag har precis gjort slut med fotbollen eftersom jag inte längre klarar av att supporta skiten. Den sporten är död för mig. Kul fråga! Samma igen!
alfie Kjeppkinesen Om man beslutade sig för att bli samarbetsklubb med Brynäs för att man delar samma värdegrund. Då är det tack och hej för alfie. Samma fråga
Kjeppkinesen Tycker det är lite hårt mot @Säg förlåt! . Vem under kontrakt vill du hellre se spela med HV i Allsvenskan nästa säsong?
alfie Kjeppkinesen Lennström. Om Lennström hade kommit hit skadefri, drogfri och motiverad att göra sitt bästa, vart hade vi då hamnat i tabellen den gångna säsongen?
Kolle42 alfie Om Lennström hade kommit hit skadefri, drogfri och motiverad att göra sitt bästa, vart hade vi då hamnat i tabellen den gångna säsongen? Play in på sin höjd. Isabella Wranå eller Izabella Scorupco?
Kjeppkinesen Kolle42 Isabella Wranå eller Izabella Scorupco? Isabella Wranå. Hon vet hur man hanterar en kvast. Vad ska stå på din gravsten?
JofaTitan Kjeppkinesen Vad ska stå på din gravsten? Processen. Hur många inlägg med gitarrskämt kommer skrivas under säsongen 26/27?
statistisk_urladdning Bowmore Antingen så lever man eller så lever man inte. Samma fråga, kommer inte på nån bättre. 😎
Ndur Den här gropen grävde jag med Peter Jakobsson och trodde vi skulle ta oss ur den tillsammans. Samma fråga.