Heldragna Ahlberg wroteElitserien alla gånger! Till och med allsvenskan går före! Bästa hockeyarenan i Sverige?Det svider att säga det , men Ejendahls Arena. Sämsta hockeyarenan i Sverige?
Ahlberg Jag måste dra till med Globen. En gigantisk, röd biosalong. Fulaste matchtröjorna i ES och AS?
fulla muggar 1986 wroteMora och Arboga. Bör Rosin självmant sparka ur sig själv från forumet? Nej det tillhör ju vanligheten att man missar Skulle bandyn förlora sin själ om den spelades i en inomhusarena?
Heldragna Bandy har inte nån själ o det spelas väl redan på innomhusarenor. Vem är Clubens bästa back?
Ahlberg Flera stycken, tänkte du passa på att ragga medans man ändå snackar hockey? :wink: Deal or no deal eller postkodmiljonären?
Rosin Haha, får väl bli uteslutningsmetoden så jag svarar postkodmiljonären. Så jävla töntigt, det där med telefonen i Deal Or No Deal! Bör Rosin självmant sparka ut 1986 från forumet?
Rosin Där vinner nog fan julskinkan asså, även om jag inte tackar nej till glögg. Skinkan skall bäst avnjutas på en macka på juldagens morgon! Kalle Anka eller Karl Bertil Johnsson? (Värdelöst av mig att vara osäker på stavningen av KBJ's namn)
Tengil Dörrvakter på Platå, som inte kan sila mygg och sålla kameler. MAO ordningsvakter. Kan någon ge ett enkelt svar på varför Cluben gjort en så pass bra uppryckning den sista tiden, och håller det i sig?
Hellraiser De har tagit sig samman som grupp. Dippar lär komma, men det ser onekligen bra ut. Borde LHC's intro innehålla någon form av tyngre musik?
MagnuM Hockey blir väldigt bra på tv:n. Men även fotboll och handboll är bra tv-sporter. Snöar det just nu över stora stolta? //MagnuM