• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

LaumannBingo flipp Shore, flopp Elie. Utifrån var förväntningarna kommer ligga.

Kommer sista backvärvningen bli en besvikelse nu när namnen som nämns är på Hägg/Lindström-nivå?

alfie Kommer sista backvärvningen bli en besvikelse nu när namnen som nämns är på Hägg/Lindström-nivå?

Ja, jag tror att många kommer bli besvikna.

Betyg på Pizzeria Grinden?

Kolle42 Jag som kommer från Mantorp och inte Linköping fick höra mycket gott om Grinden, men tyckte det var lite udda såser och väl mycket oregano på pizzorna! Får tyvärr ge den ⅗. Nej annat vet jag Mantorps Pizzeria!

Hur många poäng gör Krojjan i Finland?

LaumannBingo

Målvakt: Vill säga Juel, men tror att han floppar nästa säsong, så drar till med Söderström. Känns allt som oftast väldigt stabil.

B1: D’Stååå, vilket jävla fynd av Brynäs

B2: Tömmernes, bra över hela planen.

FW: Tomasek, var ju tydligt redan klar för NHL i slutspelet, men grundserien, herregud.
        C: Oscar Lindberg, spetsig som en nyproducerad Morakniv, men känns ändå som att han har tvåvägsspelet i sig.
        FW: Hållander, får spela ur position, men helvete vad han är vass.

Hur många köpoäng har du hos Stångåstaden?

HNez Hur många köpoäng har du hos Stångåstaden?

0! Adeln står inte i kö.

Mörkar CJS och PJ i media att vi tvingas sänka budgeten för att inte ta död på intresset i stan?

• jg svarade på detta.

Kjeppkinesen Mörkar CJS och PJ i media att vi tvingas sänka budgeten för att inte ta död på intresset i stan?

Nej jag tror man mörkar för att giriga agenter ska hålla sig lugna i förhandlingar och för att sänka förväntningarna från omgivningen.

Nog ska väl ett topplag vinna ganska enkelt?

jg Nog ska väl ett topplag vinna ganska enkelt?

Det visade sig den gångna säsongen vara väldigt oklart!

Drar av en klassiker, vem/vilka på forumet skulle du vilja ta en öl med?

HNez Drar av en klassiker, vem/vilka på forumet skulle du vilja ta en öl med?

Skulle vilja ta en öl med er allesammans. Men just nu skulle jag vilja bjuda både Nebban och Vtown på tre stora stark för att se om alkoholens magi kan föra oss samman.

samma fråga

@Hockeytröjan , eftersom jag brukar slagga på hans soffa när jag är hemma och röjer i Linkan. Och det var alldeles för länge sen vi sågs.

Samma fråga.

För att följa @Metallica’s spår, så bjuder jag med @Franckie Burns ge oss två en snabb internetuppkoppling så blir det åka av för de små Frölundarna!

Samma fråga!