Kjeppkinesen Metallica Om LHC slutar 12:a i tabellen är det verkligen rimligt att Östman får fortsätta sin resa som huvudcoach? Ja, det är rimligt, men kanske inte så bra. Visst luktar det gott ute nu?
Kjeppkinesen Kjeppkinesen Visst luktar det gott ute nu? Det luktar avgaser, kyla, eldat trä och mörker. Bästa tiden på året är nu! Hade du ringt ägaren till den bil som du råkade halka in i pga att du inte “hunnit” byta till vinterdäck, eller hade du hoppats på det bästa och att ingen såg dig?
LaumannBingo Kjeppkinesen Hade lagt skulden på på Shinnimin Vilka vinner ett kval mellan HV-Modo och varför?
Lukkinen Modo, de är mer mentalt redo att kvala än HV71 som fortfarande har en helt snedställd självbild. Är jag en dålig människa som blev glad när Putinkramaren Ovechkin åkte på en fraktur i benet nu när han som bäst jagar Gretzkys målrekord?
Kjeppkinesen Lukkinen Är jag en dålig människa som blev glad när Putinkramaren Ovechkin åkte på en fraktur i benet när han som bäst jagar Gretzkys målrekord? Nja. Vad som är ont och gott är relativt. Är jag en ond människa om jag hoppas Putin vinner kriget och dödar hela mänskligheten i ett kärnvapenkrig? Blodet bara sprutar och kroppsdelar bara flyger.
ananas Kjeppkinesen Är jag en ond människa om jag hoppas Putin vinner kriget och dödar hela mänskligheten i ett kärnvapenkrig? Blodet bara sprutar och kroppsdelar bara flyger. Ja. Att du inte unnar oss ett SM-guld innan detta händer är ren och skär ondska. Hur många NHL-mål kommer Ovie sluta på? Han har 868 mål just nu och Gretzkys rekord är på 894 mål.
alfie Han spelar bara för det nu. Blir inga fler ringar med Caps, så han slår rekordet, sen checkar han ut! Till vilken säsong får HV ordning på’t?
Bowmore alfie Om tre säsonger när dom rensat ut fullständigt. Tror du att Little når 400 poäng innan karriären är över? ( Har 380 nu).
Vinhandlarn cremator första advent 2025. Man är ju särbo tills årsskiftet som tur är Var firar hvs tränare Blomqvist julafton?
Kjeppkinesen Vinhandlarn Var firar hvs tränare Blomqvist julafton? I häktet. Hustrumisshandel. Vilket ord i svenskan gillar du minst?
PersonligaPersson SargUt låt Roger Rönnberg leka av sig i utlandet i 2 år och sen kommer han hit och ställer krav på allt och alla. Klas mjuka stil ersätts med jävlar anamma och vinnarkultur. Är din TV större än din bokhylla?
Stople in Skanefrippe Final nu denna säsong. kommer det ut nya batterier i våra elbilar närmste 5 åren? Batterier dom gör bilarna böttre?
Kjeppkinesen Stople in kommer det ut nya batterier i våra elbilar närmste 5 åren? Batterier dom gör bilarna böttre? Ja, det gör det. Nya solid state batterier som kommer revolutionera bilmarknaden. Är det inte konstigt att vi i Sverige använder det engelska uttrycket “boxplay” när de i engelsktalande länder kallar det för “penalty kill”, varför är det så?
Bowmore Kjeppkinesen För att vi inte ska blanda ihop det med PK. Kommer vi ta in någon mera spelare innan deadline?
alfie Bowmore Nej, men om vi gör det blir det inget flashigt, utan mer av det Junland är inne på i tugga puck - En McDonell/Alexander Johansson/Jasse Ikonen-typ som bidrar mentalt mer än något annat. Den perfekta kroppen men usla pigment eller tvärtom?
Kjeppkinesen alfie Den perfekta kroppen men usla pigment eller tvärtom? Som legitimerad rasist så är pigmentet en deal breaker. Samma fråga
PersonligaPersson Kjeppkinesen fan, ni har kommit på en fråga som inte går att besvara! En nutida Schrödingers katt! Vad är världens svåraste jobb?