Kjeppkinesen Skanefrippe Hur många skotrar kommer stå vid SAABen vid nedsläpp ikväll? 1! Tycker du att vi ser bättre eller sämre ut nu jämfört med samma tidpunkt förra året?
alfie Kjeppkinesen skulle nog säga bättre. Första 5-6 matcherna förra året kändes det bara som en fortsättning på de 5 åren med missat slutspel. I år tycker jag ändå att man ser vissa tendenser som lovar gott i kombination med att vi snart får in center 1 och 2 i truppen. Heljanko och Myren eller Högga och Lundström?
Kolle42 alfie Heljanko och Myren eller Högga och Lundström? Utan tvekan Heilis / Myren, för stora bränder med Lundström. Hur många poäng gör Matvei Michkov för Flyers 24/25?
Kjeppkinesen Kolle42 Hur många poäng gör Matvei Michkov för Flyers 24/25? Dubbelt så många som Celebrini. Hävelid får flytta på sig när Myren gör comeback. Eller hur?
NimaVonSlätta Ja han får maka på sig tills talangen hans kan bevisas mer frekvent på isen. För valpig just nu. Ska jag lyssna på Jesus tod på repeat eller läsa på hv71 forum. Jag kommer göra både men ställer gärna onödiga frågor.
Hockeytröjan Lyssna på Håååve-låten och läs på ett Jesu tid-forum! Vilket väljer du: Hångla med Petter Rönnqvist tre gånger eller slicka Mr Madhawk i röven en gång?
Nils Hockeytröjan Vilket väljer du: Hångla med Petter Rönnqvist tre gånger eller slicka Mr Madhawk i röven en gång? Att välja mellan pest och kolera känns som ett självskadebeteende, så någon annan får svara på denna fråga.
Metallica Hockeytröjan Vilket väljer du: Hångla med Petter Rönnqvist tre gånger eller slicka Mr Madhawk i röven en gång? Två hemska alternativ men det får nog bli Rönnqvist i detta fall.. Känns som det kan framkalla något färre mardrömmar efteråt. Vad använder du helst för tillbehör på en korv med bröd för att den ska bli riktig god?
HOCKEY ananas Samma fråga Herregud vad korvsugen man blev. Lite för bränd yta från grillningen, ketchup och senap räcker bra. Vart åker ni helst och grillar korv i Östergötland?
Grumpy Badger HOCKEY Vidingsjö motioncentrum, inte bäst, inte vackrast men med minnen från ungdomens folkölsfyllor. Och kanske någon flaska Diamant. Bäst ny musik just nu?
ananas alfie Spräcker Shore poängnollan ikväll? Ja, tror han kyligt petar in 1-0 på pass från Kovacs mitt i andra perioden. Hur många poäng gör Shore denna säsong?
HOCKEY ananas Hur många poäng gör Shore denna säsong? 46 Är du vidskeplig? Någon speciell procedur du utför en matchdag eller under matchen?
NimaVonSlätta HOCKEY ett par år så inköptes nygårda must typ lagom till slutspel. Anledning: vi hade ett år klarat play in mot Frölunda och druckit nygårda julmust i avgörande matchen eller ngt. Kommer vi uppleva semi de närmsta tre åren?
alfie NimaVonSlätta Vill svara ja.. så jag gör det också 😎 Vilken stadsdel i Linköping har stått för det största socioekonomiska lyftet de senaste 30 åren?
cremator alfie Längesen jag flyttade från Linkan, men Ekängen. Jag har ingen aning om hur det såg ut för 30 år sen, men nu bor det väl bara hockeyspelare och andra med sexsiffrig lön där? Vem kommer ha längst NHL-karriär av Hävelid och back-Myren?
NimaVonSlätta cremator jag väljer det diplomatiska svaret lika länge. Är t1 fortfarande ett bra område i Linköping? (Ibland tänkt tanken att det är där jag vill bo om jag flyttar hem.).