Markus Både ja och nej. Sett till vilken omgång det är så - ja. Ã… andra sidan så har LHC börjat spela riktigt bra nu så det är ju en fröjd för ögat att gå till CC numera. Ska du också på en fest av modell STÖRRE imorgon?
köttet Nyss tillbaka från lunch på Paris Lation (fd Stures) på Sturegatan. Suverän lunchmat. Rekommenderas. Behöver jag en öl ikväll?
Heldragna Ahlberg wroteJag tror int det. Blir det någon fin julfest av WLs regi iår?Ja! Säljs det biljetter till den redan o finns det information att hämta?
Ahlberg Jag vet inte, sånt måste du personligen informera mig om! Kan det tänkas vara möjligt att få dit någon clubenspelare/tränare iår för intag av früsch?
fulla muggar Det tänker nog många men om så blir vet man ju inte. Vilket bör Jörgen Jönsson kallas: Kapten klänning eller Lucia? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/article1253142.ab
Slutaglida Lucia Jävlar vad kallt det är ute. Har du ramlat än på isen, som finns runt om i stora STOLTA Linköping?
LKPG Nej Däremot har jag varit ute på de hala vägarna och sladdat med bilen, någon mer som tycker om att köra bakhjulsdrivet när det är halt ute?
fulla muggar Jepp det gör jag. har alltid haft framhjulsdrivna bilar själv men tycker det är skitkul att "dra på ett ställ"...... Är Volvo 142 av årsmodell 1973 den ultimata bilen för sådan körning? Lägg till dubbla weber + 2" avgas för rätt sprutt :wink:
Hellraiser fulla muggar wroteJepp det gör jag. har alltid haft framhjulsdrivna bilar själv men tycker det är skitkul att "dra på ett ställ"...... Är Volvo 142 av årsmodell 1973 den ultimata bilen för sådan körning? Lägg till dubbla weber + 2" avgas för rätt sprutt :wink: Kan vara. Ã…tmintone för dig. Är detta då den ultimata låten för dig, fulla muggar? Klick
[raderad] Vilken Volvo som helst, men förmodligen någon av äldre modell (läs 740) Längtar du efter julen ?
fulla muggar Ja! Eftersom vi har svedalas bästa kebab så undrar jag vilket ställe i Linköping som verkligen har den godaste kebaben?
Mattias Five tastes är den personliga favoriten Vilka förutom stångebro gatukök har bäst burgare i stan?
fulla muggar Mattias wroteFive tastes är den personliga favoriten Vilka förutom stångebro gatukök har bäst burgare i stan? Snoddas Gurkmajja eller räksallad?
Rosin Får nog blr räksallad där asså... Hur många, procentuellt sett, i Linköping kan uttala Five Tastes på rätt sätt?