Colaflaska Kjeppkinesen Litar du på TV4? Nej. dom har inte ens rätt om vädret. vilka vinner hockeyvm?
Nils Colaflaska vilka vinner hockeyvm? Sverige eller USA. Äter till min fråga: Kommer PJ att hitta en målvakt som vi är nöjda över?
Nils HOCKEY Tycker du ännu att vissa åsikter kan kännas lite sunkiga? Ja verkligen kan vissa åsikter kännas jävligt sunkiga, men alla har ju rätt till sin åsikt, även papegojorna. Ja jag litar på TV4, det finns en del riktiga duktiga journalister där, visserligen så är SVT några steg bättre att spegla samhällsdebatten. Kommer PJ att hitta en målvakt som vi är nöjda över?
Kjeppkinesen Nils Äter till min fråga: Kommer PJ att hitta en målvakt som vi är nöjda över? Absolut inte. Eftersom alla fasar över att det kommer bli en Rynnäsvärvning så är det precis en Rynnäsvärvning det kommer bli. Kommer @MrNebbiolo avsluta sitt konto och supa upp hela vinkällaren när målvaktsvärvningen presenteras?
Jordfräs Hockeytröjan Är en vetenskapsman inom sociologi verkligen en vetenskapsman? Nej, troligen en vetenskapskvinna. Eller batiktant. Nils Äter till min fråga: Kommer PJ att hitta en målvakt som vi är nöjda över? Är Nils egentligen Överste Jörgen?
alfie Kjeppkinesen Ja, eftersom inte ens Hellebuyck kan rädda oss så är ju risken för besvikelse där stor 🙁 Mest prisvärda snuset?
HOCKEY Kjeppkinesen Litar du på TV4? Hur fan kunde du veta att jag satt och kollade kalla fakta??? Åter till din fråga…
Mcnugget Nils tänker bara svara på just denna fråga sen kan ni fortsätta. nu jobbar jag inom vården och har tyvärr sett många som fått biverkningar av just astra Zeneca skit vaccin. 2 av mina kollegor i 30 års ålder tog vaccinet från Astra Zeneca och kan nu inte leva vanligt då man inte får komma över en viss puls ( bara av att gå i en trapp ) pga detta. Så hade jag tagit Astra Zeneca hade jag varit mycket orolig. Alla har rätt och göra precis som dom vill, skiter i vilket men jag tror nog dessa två grabbar hellre hade struntat i vaccinet och mått bra än att dom litade 100% på detta.
Nils Mcnugget Med facit i hand kunde vi se att av alla vaccin som panik utvecklades av alla länder över alla hörn i världen, kan vi idag se att det bästa vaccinet blev Pfizers vaccin. Men det kunde man inte veta när det var dags för de första doserna, så visst Astra Zeneca vaccin blev skit ej ett fullödigt vaccin. Men så det var när folk dog i massor av covid så var man tvungen att chansa på att ta ett vaccin och leva vidare. Så med facit i hand så skulle Sverige bara tagit in Pfizers vaccin alternativ Moderna. Det är tråkigt att dina vänner/kolleger inte kan leva som vanligt, men de lever ju och inte dukade under av covid. En annan sak med facit i hand så var inte covid så farligt som man befarade, men det kunde man inte veta från början.
Nils alfie Mest prisvärda snuset? Grov portion smakar gott och räcker länge. Mest prisvärda cigarettpaketet?
Kolle42 Nils Mest prisvärda cigarettpaketet? Inte köpt något pack på över 5 år men vill minnas att röd level var helt ok förr. Nu kostar väl även den över 50kr? Hur kommer det sig att de flesta feminister röstar för islamisering och ökat kvinnoförtryck?
Kjeppkinesen Kolle42 Hur kommer det sig att de flesta feminister röstar för islamisering och ökat kvinnoförtryck? Därför att deras självskadebeteende yttrar sig på detta sätt, efter att alla vita män har nekat dem under hela deras liv. Efter att ha sett OpenAI:s senaste demo så undrar jag hur lång tid tar det innan en AI kan analysera hockey- och fotbollsmatcher i realtid och presentera nästintill oövervinnliga förslag på taktik och laguppställningar?
Hockeytröjan Kjeppkinesen Det kommer ta lång tid / inte hända alls. Är en vetenskapsman inom sociologi verkligen en vetenskapsman?
Kjeppkinesen Jordfräs Är Nils egentligen Överste Jörgen? Nej, men Överste Jörgen är med största sannolikhet Nils. Om du en dag vaknade upp som kvinna. Skulle du då försöka ligga med någon i ditt grabbgäng?
Hockeytröjan Kjeppkinesen Knepig fråga! Då vill man ju i sådant fall även vakna upp som bög. Eller straight kvinna. Eller hur det nu blir. Hur ser din dag (och kväll) ut?
Kjeppkinesen Hockeytröjan Hur ser din dag (och kväll) ut? runk, Jobb, runk, äta, träna, runk, äta, hockey, runk, runk och så avslutar jag med en dush där jag drar en liten runk. Du förlorar allt om du inte gissar rätt på vem vår forward blir, vem blir det?
Nils Kjeppkinesen runk, Jobb, runk, äta, träna, runk, äta, hockey, runk, runk och så avslutar jag med en dush där jag drar en liten runk. Ja det är jobbigt att vara man när man har ett sådant fulltecknat schema, men såhär ser det ut för de flesta som lever i verkligheten. Åter till Keppis fråga: Du förlorar allt om du inte gissar rätt på vem vår forward blir, vem blir det?
Kolle42 Nils Åter till Keppis fråga: Du förlorar allt om du inte gissar rätt på vem vår forward blir, vem blir det? Då svarar jag Elliot Ekmark. Känns som en lågoddsare att han någon gång i framtiden återvänder hit. Skärp dig //Admin
NimaVonSlätta @“Kolle42” Klippt//Admin Är baby reindeer och reportagen med Piers det bästa från Netflix sedan Tiger King?
ananas Kjellman Ja, det finns för lite att prata om för tillfället. Så låt oss prata väder: vad är en optimal dagstemperatur?