Tengil Visst om han pallar med att vara andramålis. Jävlar vad jag kommer röja den 28/12, någon som tänker följa mitt exempel?
Markus Det kan du räkna med! Har folk som inte är WL-medlemmar sett till att fixa sina biljetter till 5/1 än?
[raderad] Troligtvis inte. Vilken är spelaren i dagens LHC som har en respektive som är kusin med Nicklas Lidström i Detroit?
Tengil Han som har en klubba i handen, och skridskor på fötterna. Varför ställer man en fråga som man redan har svaret på?
Markus För att man vill stoltsera med att man vet något som många andra förmodligen inte vet. Hur kommer det gå på torsdag då vi möter Tälje? Stämning? Resultat?
crikon För att det blir såhär när det spelas för mycket matcher! Hellre 1 match med grym stämning och tryck på läktarna än 5 "serielunksmatcher" Varför fattar inte folk det?
Ahlberg Antagligen för att det krävs 55 omgångar för att få in cash. 14 lag i Elitserien á 52 omgångar?
Markus 15 lag En match hemma och en match borta mot varje lag =28 matcher Lägg därtill en "svenska cupen" med dubbelmöten. Tyvärr så är allt byggt kring ekomin idag vilket omöjliggör mindre än 45-50 matcher. Varför skrev jag ingen fråga?
Ahlberg By far no! Ingrid Bergman tar den plasten! Ska jag starta upp en tråd med namnet: Maiden 2008!?
StevieY Frank wroteEtt isländskt efternamn. Hur slutar matchen mot Tälje? I upplopp. Vem vinner elitseriens poängliga denna säsongen?