PersonligaPersson vad tjänar man på ett IT bolag i stan då, givet att man har hög lön?
Haha, det var ett försök att vara lite rolig givet att Alfie varit öppen med att han (blir förvånad om hen är kvinna) bor där nere.
PersonligaPersson hur mycket kan du egentligen om hockey? Skala 1-10 med motivation till din rating.
Om vi säger att 1 är ett litet barns kunnande som frågar “varför blåste domarn nu?” efter varje avblåsning och 10 är valfri expert på Cmore som haft lång elitkarriär och rikets snitt är en 5a skulle jag säga en 6a kanske. Jag tittar på oerhört mycket hockey. Har spelat litegrann men inget att hänga i granen, spelat rätt många andra sporter och är en förespråkare för idrott, framförallt lagidrott. Ser jag på hockey med vänner eller familj som inte kollar kontinuerligt upplever jag mig som kunnig. Har däremot ingen aning om det är fel på “spelsystem” eller gnissel i truppen. En del rutinerade rävar menar ju på att det aldrig är spelsystemet som brister (Fimpen, Arla) utan andra faktorer. Det är vi “okunniga” som skriker efter dylika ändringar, jag har inte varit bättre själv.
Tänker vidare att det har något med hockeykunnande att göra att ha koll på varenda spelare i ett lag eller liga. Jag kan ju tycka att Oskarshamn spelar roligare hockey än Luleå men inte mycket mer än så. Försöker förhålla mig ödmjuk men tänker att jag bör ligga över Sverigesnittet med tanke på hur mycket hockey jag konsumerar. Därmed inte sagt att jag kan något. Sitter mest och gnäller 😃
Samma fråga!