Ställ en fråga till personen under dig
Rex Vart var du när 9/11 skedde?
Jag hånglade med Josefine inne på skoltoaletten, lågstadiets största luder.
Samma fråga.
- Redigerad
Kjeppkinesen Jag var där jag är nu. Hemma och hängde på LHC:s forum (föregångaren till Hockeybulletin). Någon skrev “Har ni sett nyheterna!!??” och jag började scanna av efter nyförvärv. Besviken efter att inte ha hittat något såg jag en artikel om någon flygolycka.
Samma fråga.
Järnvägsstationen i Hässlehåla (Hässleholm) väntandes på ett tåg till Linköping. Satt nästan hela tågresa och WAPpade för att läsa nyheter på mobilen…
Fortsätter på samma tema.
Syslöjdslektion! Sjunde klass tror jag. Sen blev det hem och käka Gorbys med Oboy och följa nyhetssändningarna!
Samma fråga!
Satt i bilen och hörde på 15-nyheterna på radion att ett flygplan hade krockat med world trade center. Det var inte så mycket mera än så som sades då och spontana tanken jag fick var att det rörde sig om ett mindre privat propeller plan som hade klantat sig. Kom sedan hem och slog på CNN och då insåg man att det här var något helt annat. Chockartat och overkligt.
Samma fråga.
var i kanada och skulle flyga hem, slog på tvn i väntan på taxi och trodde det släppts en ny film. Väldigt verklighetstrogna bilder tänkte jag på, sen insåg jag vad som skedde.
Fick inte åka hem den dagen, utan det var bara att packa upp igen.
samma fråga!
Vinhandlarn Satt i cockpiten i första planet som kraschade i WTC. Skrek Simon says och resten är historia.
Samma fråga.
Parantes. Trodde Hockeytröjan var i övre 50-årsåldern. Nu blir det terapi. Känner mig lurad. Slut parantes.
Kapten Duck på jobbet på Saab. Hörde om en olycka med ett flygplan i NYC. Insåg direkt då jag såg första flygplanet ramma WTC att det inte var någon olycka och tänkte att ”nu har skiten träffat fläkten”.
Samma fråga
Sillen På fritids, 6e klass tror jag. Satt och mölade micrad skogaholmslimpa med svettigt smält ost, klunkade oboy, snorade och flåsade. Fattade nog inte hur allvarligt det var utan man tyckte mest det var overkligt. Nu i vuxen ålder har jag besökt museet och ground zero och det är ändå omöjligt att ta in förödelsen.
Tror du att 9/11 är en konspiration från USA:s regering?
Heleuuuka Tror du att 9/11 är en konspiration från USA:s regering?
Helt övertygad om det. Men vi har varit på månen så jag tror inte på alla konspirationer.
På tal om månen. Vilken är din favoritost?
Kjeppkinesen Månen.
Vilken är din favorit på julbordet?
Revbensspjäll.
Vart befann du dig när du fick reda på pojkens illdåd på Åsgatan?
Niklas_H Kommer det bli en vit jul i Skäggetorp?
Nej, julen firas bara i västvärlden.
Varför är mellandagarna den bästa tiden på året?
Kjeppkinesen för att svärmor har åkt hem igen och dampungarna har fullt upp med sina leksaker så man kan gå på flaskan igen.
Kommer Jakobsson lyckas bättre än Pajen med nästa års bygge?
Heleuuuka Kommer Jakobsson lyckas bättre än Pajen med nästa års bygge?
Nej, i december 2023 sitter vi och önskar att antingen Pajen kommer tillbaka eller att man hittar någon ny sportchef.
Vart var du under årets första HV-match när Martinsson ramlade omkull bakom egen kasse och gav LHC 3 pinnar?