fulla muggar Majoren wroteSödertälje.... Rött eller blått? Båda så VITT jag kan se Blir långkalsonger årets farsdagspresent?
Acke Ja, om det är ett fruktigt, syrligt gott Italienskt rödvin. Är skolmassakern i Finland ett resultat av dagens digitala samhälle?
MagnuM Nästa säsong. Klarar sig via kval i år. (Med anledning av ämnet "Phising") Litar ni på folk ifrån Nigeria? // MagnuM
Acke Nej, av flera anledningar som jag inte tänker skriva här för då står det i Corren imorgon och om 1 år sitter jag i tingsrätten. Mjölk eller vatten?
[raderad] Bönderna är väl efterlysta. Om du var coach för en dag i LHC, vad skulle du då ändra/göra i laget?
Markus Jag skulle börja med att sätta någon ny på backplats i PP. Därefter skulle jag flytta Fransson till förmån för Engstrand. Hur kul är det att behöva betala ca 3 000 kr i tandläkarräkning?
moni Inte alls! Min var på strax under 8000:-! Har upptäckt att, ska man tjäna gott med pengar, ska man bli antingen tandläkare eller veterinär. Hur ql är grejen med porrkungen Bert Milton och AIK?
fulla muggar Svårbedömt men det lämnar ju möjligheter till att göra sig lustig. Typ, råttorna nu även med mus...... fast det ska vara roligt då :oops: Kan någon komma på ngt roligt skämt om AIK & Milton?