• Off topic
  • Ställ en fråga till personen under dig

PuckOut wrote

Vilken spelare (om någon) i laget är det som ”ogillar” Bert, och vilken spelare ”gillar” honom mest?

(med tanke på träningsfilosofi, personkemi, humör, spelsystem etc)

Baserat på såsandet förra säsongen så tror jag Whitney ogillar att Bert kommer och ställer tuffare krav, dock tror jag att Bert kommer höja Whitney till en hög nivå.

Tror Peppe är den som gillar Bert mest, det känns som de två representanter samma saker, hårt jobb, kemi och liknande.

Bästa spelaren i LHC genom tiderna?

8-0 wrote
PuckOut wrote

Vilken spelare (om någon) i laget är det som ”ogillar” Bert, och vilken spelare ”gillar” honom mest?

(med tanke på träningsfilosofi, personkemi, humör, spelsystem etc)

Baserat på såsandet förra säsongen så tror jag Whitney ogillar att Bert kommer och ställer tuffare krav, dock tror jag att Bert kommer höja Whitney till en hög nivå.

Tror Peppe är den som gillar Bert mest, det känns som de två representanter samma saker, hårt jobb, kemi och liknande.

Bästa spelaren i LHC genom tiderna?

Ulf Söderström.

När återvänder Forsling?

Jag tror att Leksand håller sig kvar denna säsong.

Vad kommer vi ha för publiksnitt i Saaben efter spelad grundserie?

Hockeytröjan wrote

Jag tror att Leksand håller sig kvar denna säsong.

Vad kommer vi ha för publiksnitt i Saaben efter spelad grundserie?

I och med att vi i princip slipper tisdagsmatcher helt denna säsong tror jag definitivt den kommer bli bättre. Det, plus Berts förhoppningsvis energifyllda spelsystem tror jag lockar folk. Jag säger en ökning med ca 250 i snitt. Publiksnittet efter säsong hamnar på 6327.

Vilka backar spelar PP? Både med Bäckman skadad och frisk.

Med Bäckman frisk: Holös, Bäckman, Lindroth.. Annars bara Holös och Lindroth.
(Tvek på Lindroth - Hoppas verkligen att han är en superöverraskning)

Hur skulle du formera våra kommande PP-uppställningar?

Hockeytröjan wrote

Med Bäckman frisk: Holös, Bäckman, Lindroth.. Annars bara Holös och Lindroth.
(Tvek på Lindroth - Hoppas verkligen att han är en superöverraskning)

Hur skulle du formera våra kommande PP-uppställningar?

——- Lundh

Gordon —- Törna —— Little

Bäckman

Whitney —- Sörensen —- Rissanen

Holös ———Lindroth

Sorry Olle. Jimmy är väl ett alternativ framför mål också.

Hur många poäng tar Oskarshamn?

38p

Vilka vinner SM-guld i vår?

LilleMan wrote

38p

Vilka vinner SM-guld i vår?

Frölunda

Kommer vi ha en tydlig 1a målvakt denna säsong eller närmar sig Jake för att ta förstaspaden 20/21?

Monstret håller toppnivå första 20 omgångarna, sedan tappar han det och Jake får mer och mer förtroende.

Får vi se Stanley cup bucklan i Linköping inom några år? Vem tar med den?

Den enda som är där nu som hade tagit den till Linköping är väl Forsling och tror inte Carolina kommer vinna så den dagen bucklan kommer hit är det med någon spelare vi ännu inte känner till 🙂

Vem är hunkigast i Cluben?

Vrána hade tänkt ta hit den men han fick bara ha den en halv dag och hann inte med både Linköping och Prag.

Det är säkert många som hade kunnat tänka sig att ta bucklan till Linköping om de fått ha den i en vecka. Det känns dock inte relevant och det var inte heller frågeställningen. Av de som spelar där borta TROR JAG att det bara är Gustav Forsling som har Linköping som förstaval att ta hem bucklan till.

Sorry, glömde ställa en fråga till någon. Vem är hunkigast i Cluben?

Bäckis.

Kommer någon i laget agera polis/buse den här säsongen, och i så fall vem?

Tror inte att vi kommer att ha någon riktig polis / buse. Hugger dock till med att Mylläri kommer att vara mest hårdför.

Ponera att du är på g med att köpa säsongskort nu snart.. Tänker du, precis som jag, köpa inklusive slutspelstillägg trots att det till väldigt stor sannolikhet är att kasta pengar i sjön?

Som fattig student kommer jag avstå från det det här året då jag kastat pengar i sjön på det i flera år nu.

Hur går det på torsdag mot DIF?

Vi vinner med 4-2! Känns som att vi har fler som vill "visa upp sig" än DIF. Men jag ser inte mest fram emot matchen utan mer åt alla slutsatser som kommer dras om spelare efter en träningsmatch i Augusti 🙂

Skulle du ta ett guld i år om du sen visste att det aldrig någonsin skulle bli guld igen?

Aldrig! Det skulle fullständigt döda ett av mina största intressen!

Hur många poäng har Olle Lycksell gjort efter 52 omgångar?

6 dagar senare

22 poäng (8+14)

Vilken skostorlek har Sture (maskoten) ?