köttet Strömberg i Södertälje när det inte blivit fler poäng framåt jul. Är Dragan Umicevic fortfarande tjock?
Earplug Tyvärr äckliga djurgårn. Men hoppas på IFK eftersom chanserna för bajen är borta för länge sedan! Grants eller Famous Grouse?
Markus Jag dricker min frukost påklädd. Hur anpassar man sig till en håla som Värnamo efter att man bott i Linköping?
MagnuM Håll dig inomhus och försök att inte tänka på att du har flyttat från stora stolta. Det funkar för mig 😃 Vad blir publiksiffran ikväll? // MagnuM
Acke MagnuM wroteHåll dig inomhus och försök att inte tänka på att du har flyttat från stora stolta. Det funkar för mig 😃 Vad blir publiksiffran ikväll? // MagnuM 0 ? Hur anpassar man sig i en håla som Fornåsa när man bott i en håla som Värnamo och dessförinnan bott i en håla som Motala?
Hellraiser Acke wroteMagnuM wroteHåll dig inomhus och försök att inte tänka på att du har flyttat från stora stolta. Det funkar för mig 😃 Vad blir publiksiffran ikväll? // MagnuM 0 ? Hur anpassar man sig i en håla som Fornåsa när man bott i en håla som Värnamo och dessförinnan bott i en håla som Motala? Alkohol är lösningen! Bästa filmen någonsin?