Markus Ungefär 24. Brukar du tänka "jag ska ha en vit helg" för att sedan misslyckas och med facit i hand (söndag kväll) kunna konstatera att du var ute torsdag, fredag, lördag?
MagnuM Ja det tror jag faktiskt. Skrällvarning! Borde inte Robask ha svarat på min fråga då jag var en (1) minut före Markus? 8) // MagnuM
NN Nej - Markus borde svara på din fråga vilket han också gjorde - 9000 dagar = 24 o ett ½ år ungefär... Är det segt idag?
1986 Efter debaklet i OS? Högst otroligt att vi får torsk av Vitryssland igen efter det. Är senaste GTA ett av dom bästa spelen någonsin?
Markus För att du är en av de här inne som uppenbarligen har ett behov av att skriva mycket skit enbart för att få upp antalet inlägg. Blir den här tråden roligare om den som faktiskt har ett svar och svarar istället för skit som ovan?
EmilG Absolut, börjar tröttna på svar som: jag är inte rätt man att bedöma det, eller liknande. Kan tänka mig att många tycker likadant också Vad tillagar du/bjuds du på för mat en fin kväll som denna?
NN Det gör den absolut - Det höjer ju kvaliteten på tråden avsevärt - samtidigt är ju ett forum ett ställe där alla ska ha rätt att komma till tals - även de med akut brist på intressanta svar.. Skräller Vitryssland ikväll?
Heldragna EmilG: Grillad Biff med Burnoutsås o Klyftpotatis. NN: Nae , inte en chans. Vilken placering får Sverige i Hockey-VM?