oskar_b För mycket för att beskriva det här Nån som skulle vilja se dagens LHC möta ett NHL-lag och se hur det går?
bjaffan Nej, vilket jippo. Någon som vet ett bra program som man kan göra film i förutom movie maker? (det ska helst vara lätt att förstå också)
smocken_jesus har vart det men börjar bli frisk igen Vem blir den viktigaste spelaren i Finalen??(själv tror jag på surovy)
1986 Inte en chans. Kommersiellt jippo, även fast hockeyn är bättre. Hur bra är inte Jocke Boberg egentligen?
Driver73 Ett annat lag. Hur kul vore det inte om Florida skulle komma till Linköping för att spela en vänskapsmatch mot Cluben?
smocken_jesus Jag måste säga Linköping HC 8) vilket blir du mest överlycklig av att få uppleva en vinst på 100 000kr eller ett SM-Guld??
Markus Det går väl inte riktigt att jämföra pengar med något som inte går att köpa men jag svarar SM-guld. Detta förutsatt att "överlycklig" är synonymt med totalt glädjefnatt. Hur dålig var domaren i matchen Arsenal - Liverpool egentligen?
Målis Dålig? Det är nog bara om man håller på The Gunners man tycker det.... Varför finns Ölandsbron?
LKPG För att man ska kunna ställa frågan: Hur många muttrar finns det i Ölandsbron? Varför har Sverige så hög skatt på livets vätskor, alkohol och bensin (Nej vatten är onödigt)?