Inte det minsta. Jävla skitjippo. Man behöver inte markera ut spelarna med en gul hjälm för att ha spel på "man of the match".
Gick det vilt till på kvällens lagfest?
Inte det minsta. Jävla skitjippo. Man behöver inte markera ut spelarna med en gul hjälm för att ha spel på "man of the match".
Gick det vilt till på kvällens lagfest?
Hellraiser wroteHelt ok tycker jag.
WL lirar korpinnebandy imorn kl. 20:40. Följer du på plats?
Inte en chans. Har inte kommit hem från Kungsbacka vid den tiden gissar jag (matchstart 15.45) .
Tycker du att det är snyggt med någon i vardera lag som bär en ful gul hjälm pga Svenska Spel?
Helt ok tycker jag.
WL lirar korpinnebandy imorn kl. 20:40. Följer du på plats?
spränga Leners brevlåda....skämtosido.Man kan dra en stor banderoll över hela klacken från övre etage,med AVGÅ LENER på tjeckiska
Hadelövs snöhög ok lr fel?
Banderoller och två-pins varje match på ståplats möjligtvis med budskap som rör Lener?
Annat?
Nej. Självklart kan man uppmana att folk inte går upp till ståplats om man känner att man vill ha en sådan kampanj, men vi varken ska/kan/får hindra människor som vill se matchen på ståplats.
Något annat förslag?
Satt o tänkte sammadag på skithuset idag, intresset finns.
Alla nekas inträda till ståplats av WL?
Ja, i klass med Soling och GP
Nu blev det ju tyvärr ingen Lener till Ryssland, men finns det intresse bland supportrar för att skapa en "Sparka Lener-kampanj"?
Det finns inte ord för hur glad jag skulle bli om Lener drog direkt!!!
Är Lener LHC:s sämsta värvningn någonsin?
Tolsa!
Kan Lener börja packa väskan och muntert försvinna till Ryssland snart?
Torsk med 2-1!
Vem ska göra våra mål?
Tyckte att det skulle vara kul om vi hade en evighetstråd här på forumet.
Svara bara på frågan ovanför dig och ställ sedan en ny. Om någon annan redan hunnit svara är det tyvärr försent. Kommentera heller inte andras svar, och låt bli att ge alternativa svar.
Kortfattat svara och sedan ställ en ny fråga.
Fråga:Hur snabb är en dygnsrytm?
Ca 24 timmar!
Hur ser en hammarklang ut?
En hammarklang är bara ett skämt inom byggnadsbranchen! Det låter som ett verktyg men det finns inte. Det enda som skulle kunna vara ett hammarklang är klanget efter en hammare! PUNKT
Min fråga: Kommer Emvall att slå Bülows rekord i flest antal matcher i cluben?
Ja, det kommer han. Fler matcher på en säsong nu och han kommer stanna hos oss länge.
Min kusin fick en dotter för en vecka sen. Hennes far (min morbror) fick en dotter för några dagar sen. På vilket sätt blir dom två ungarna släkt med varandra?
Faster och systerdotter!
Vad har Lars Ohly gjort om hans dotter samtidigt är hans svägerska?
Vänstrat 8)
Hur fan tänker Stefan Liv?
"Jag har hittat min mamma"
Varför lägger aldrig Tommy Sjödin av?
Han spelar i ett så dåligt lag så han platsar ännu.
Hur länge kommer Honken va bänkad?
Skille wroteHan spelar i ett så dåligt lag så han platsar ännu.
Hur länge kommer Honken va bänkad?
Han kommer vara bänkad, tills hans lön sänks..
Kommer Stana hålla hela säsongen?