Läste detta på forumet på hvfantasten.com...alltid lika kul att läsa inlägg av en person som försöker visa sig som om han kan någonting och skriver på ett välforumlerat sätt utan att ha den blekaste aning om vad han skriver:
Mycket hyllningar till Weinhandl och snack om att det borde varit HV som signade honom. Håller inte med. Visst, idag gör han en bra match, men jag tycker mig ändå se en liten Brendl i honom. Kanske inte lika dåligt psyke som tjecken, men Weinhandl är en kille som kan försvinna under långa delar av säsongen, för att ibland näta 17 ggr en kväll och på så sätt hamna högt i poängligan. Då ser jag hellre en spelare som Jämtin, som kanske inte gör lika mycket poäng, men ändå kämpar och sliter varje match.
Weinhandl är en bättre forecheckare än Jämtin, han är bättre i försvarspelet, han är bättre i allt spel utan puck och då har jag inte nämnt att han har en speluppfattning, kyla och målkänsla som Jämtin bara kan drömma våta drömmar om. Ge den där hv-supportern en godisklubba att slicka på och en bok om hockeyns ABC.