Instämmer även jag angående Fernholm. Man är så otroligt beviken på karln. Han lär ju ligga i toppen på lönelistan (Svensk landslagsback på gränsen till nhl) och det gör det hela ännu värre! Han visar ingen vilja, inget hjärta och han är nog den segaste spelaren jag har sett på väldigt länge. Burke Henry glänser i jämförelse med Fernholm! Och det är riktigt skrämmande!
Om jag fick bestämma så skulle Fernholm, Henry och Redlish skickas iväg från laget. (Jag vet att det bara har gått fem matcher och att det antagligen inte är möjligt ekonomiskt. Junland och Calle till Oskarshamn.
Kvar har vi Pihl, Fransson, Majesky och Melichar. Sen en offensiv back på det så har vi då 5 backar i truppen. Junland och Gunnarsson kan få chansen att visa att dom platsar och kanske med en stabil pjäs bredvid sig så håller det. Gunnarsson kan spela enkelt och stabilt och Junland kan också i sina bästa stunder prestera.
Men till slut så ser det ut så här i min värld:
Melichar - Klassback
Majesky - Gunnarsson
Pihl - Fransson
Utanför laget. Junland och Fernholm
Tack och adjö till Redlihs (om det är ekonomiskt möjligt att bryta hans kontrakt, annars får han väl lira i OIK resten av säsongen) och Henry
// MagnuM