Putte wrote... Alla neggisar med Palle i täten blir imponerade men såklart aldrig nöjda med det spel vi presterar. Så det kommer klagas på Stana om varför inte Engstrand får chansen. Sen finns det nog nåt annat. Dålig Box eller dåligt PP eller att Blomdahl spelar för fysikt eller det att statistiken visar att på 55skott är det dåligt att bara göra 4mål så för fan Janne gör nåt eller nåt annat uppmuntrande som gör att allt blir såå mycket bättre.
Skönt att se att det finns dom som har lite distans... 😃 Men folk kommer nog fortsätta gnälla så länge cluben inte vinner varje match med 6-0... 😃
Själv fortsätter jag vara försiktig optimist ett tag till. Jag tror faktiskt att detta år kan bli riktigt bra. Tycker cluben både mot Timrå, Luleå och Frölunda stundtals skapat ett ovanligt tungt tryck i anfallszon och när man nu dessutom snart får in Pihl, Musse, Melichar, Majesky (+ en back till?) så tror jag detta kan bli riktigt riktigt bra faktiskt... Johan Fransson har oxå varit riktigt bra tycker jag. Man måste oxå komma ihåg att inget förväntat topplag har imponerat så här tidigt på säsongen...
Hade varit bra om man kunde ta första bortasegern ikväll... Jag tippar på 5-2 till cluben. Man har helt klart kapaciteten att fixa detta...