Arch Enemy - Rise Of The Tyrant
Vad lyssnar du på just nu-Tråden
Oasis - All around the world
grymt skön låt
Trivium - Departure
Slipknot - Disasterpiece
Tåström! Queen! O diverse annan rock o punk o musÃk från 80 talet!
Lars Winnerbäck - Daugava (nytt album)
Lasse Granqvist från Sverige - Italien när Zlatan kvitterar. Ett klassiskt radioögonblick. Människan är kung.
RATM- Bullet in the head
crikon wroteLars Winnerbäck - Daugava (nytt album)
Hur ha du fått tag i detta? Släpps ju imorgon. säg inte att du har tankat hem det illegalt :wink:
// MagnuM
MagnuM wrotecrikon wroteLars Winnerbäck - Daugava (nytt album)
Hur ha du fått tag i detta? Släpps ju imorgon. säg inte att du har tankat hem det illegalt :wink:
// MagnuM
Förbeställde den på CDON, då får man den dagen innan den släpps. Tanka Lars Winnerbäck?!! Skulle inte tro det.
crikon wroteMagnuM wrotecrikon wroteLars Winnerbäck - Daugava (nytt album)
// MagnuM
Förbeställde den på CDON, då får man den dagen innan den släpps. Tanka Lars Winnerbäck?!! Skulle inte tro det.
Jag tillhör också skaran som köper en cd-skiva vartannat år i snitt. (och tankar resten) Jag har alla hans album, i stort sett alla singlar osv. Men saken är den att jag också har förhandsbokat på cdon.com för typ 2 månader sedan. Men jag får den tidigast imorgon ändå. Men det kan ju ha att göra med att jag bor en bit upp i landet numera..
Förresten, hur låter skivan? Har lyssnat på singeln "Om du lämnade mig nu" och den gillade jag skarpt! Är det lite samma känsla på resten av skivan?
// MagnuM
MagnuM wroteJag tillhör också skaran som köper en cd-skiva vartannat år i snitt. (och tankar resten) Jag har alla hans album, i stort sett alla singlar osv. Men saken är den att jag också har förhandsbokat på cdon.com för typ 2 månader sedan. Men jag får den tidigast imorgon ändå. Men det kan ju ha att göra med att jag bor en bit upp i landet numera..
Förresten, hur låter skivan? Har lyssnat på singeln "Om du lämnade mig nu" och den gillade jag skarpt! Är det lite samma känsla på resten av skivan?
// MagnuM
Ok, lustigt för jag har alltid fått mina winnerbäckskivor dagen innan releasedatumen alla år jag beställt.
Är väll samma stuk på låtarna ungefär fast ändå lite nytt sound mtp en del mandolin och banjo, Miss Li är dock inte med så mycket i dem andra låtarna. Nr 5. En tätort på en slätt bästa låten eniligt mig, den är en klassisk winnerbäcklåt.
crikon wroteMagnuM wroteJag tillhör också skaran som köper en cd-skiva vartannat år i snitt. (och tankar resten) Jag har alla hans album, i stort sett alla singlar osv. Men saken är den att jag också har förhandsbokat på cdon.com för typ 2 månader sedan. Men jag får den tidigast imorgon ändå. Men det kan ju ha att göra med att jag bor en bit upp i landet numera..
// MagnuM
Ok, lustigt för jag har alltid fått mina winnerbäckskivor dagen innan releasedatumen alla år jag beställt.
Är väll samma stuk på låtarna ungefär fast ändå lite nytt sound mtp en del mandolin och banjo, Miss Li är dock inte med så mycket i dem andra låtarna. Nr 5. En tätort på en slätt bästa låten eniligt mig, den är en klassisk winnerbäcklåt.
En tätort på en slätt är precis den låten jag längtat efter få höra med Lasse. En liten hyllning till stora stolta!
Nu håller vi på att glida ifrån ämnet och det har snacket passar nog bäst in i allmänna musiktråden.
crikon wroteLars Winnerbäck - Daugava (nytt album)
Har aldrig varit en inbiten fan av Winnerbäck. Några låtar har varit bättre och några mindre bra. Men när jag hörde "en tätort på en slätt" så blev jag helt tagen. Sjukt bra. Jag kan känna igen mig i texten. En stad man bara älskar och som har givit mig ett starkt intryck i livet, men man inte direkt vet hur man ska förhålla sig till.
Underbart Lasse!
Jimmy Jansson - Amanda
WASP - Babylon Grymt album som dessa legender släppt i år!
Bruce Dickinson - "Freak"
Timbaland - The way I are (radio edit)
// MagnuM
Den här dängan lyssnas just nu!
Tommy Körberg - Stad i ljus