Stolpe ut alfie “Luktar lite ”slut på pengarna” om de där konserterna..” Jocke drog väll bara in 400 000+ i månaden förra året. Jag tror inte det var det som gjorde att konserten vart av.
Stolpe ut Hockeytröjan Håller inte alls med. Men vi behöver inte tycka lika. Kanske beror det på vart man sitter ang, ljudet. Jag själv är lite av en audiofil ( inte som keppi … nekrofil 😁 skämt ). Fil som fil. Hur som, jag var naturligtvis på premiären. Tyvärr så fick inte upplevelsen en 5a. Jag saknade något personligt ifrån Jocke. Som naturligtvis inte kom. Men det var inte oväntat. Tyvärr är kents musik rätt besvärlig att fixa rent ljudmässigt. Inte som Madonna eller Pink Floyd precis. Jag lirar Kent just nu i bedrövelsen efter att Brynäs slog Skellefteå.
alfie Stolpe ut Jocke ja, de är fler i bandet. Men var bara en spekulation, vet inte vad Markus, Martin, Sami och de andra tjänar till vardags.
Jocke Umbra är så jävla bra! Finns LHC-varianten av Square hammer på Spotify? Ghost - Square Hammer (Acoustic version with new vocals for Linköping HC)
lkpg__ Till er som är på plats ikväll, NJUT! En annan som inte längre bor kvar i Linköping är helt otroligt avundsjuk…
statistisk_urladdning Trodde det var kört men lyckades få biljett på ståplats längst bak uppe på läktaren. Hoppas jag ser nåt ö.h.t. 😅
statistisk_urladdning statistisk_urladdning Såg inte så mycket (läs: kort) men var sjukt bra tyckte jag. 🙂
JofaTitan En av de bästa kvällarna i mitt liv. Bästa spelningen jag nånsin sett, tillsammans med mina bästa vänner, i världens bästa hemstad. Och stänga Platen’s like it’s 2008. Fy fan, jag mår så bra idag ❤️
JofaTitan ananas Sovmorgon tills nu? Helt rätt! 🥳 Haha, inte riktigt, men till kl 12 iallafall. Det har inte hänt sen jag blev farsa för 5 år sen.